Vissza

Managing Office 365 Identities and Services

Managing Office 365 Identities and Services

Kód: 20346
Microsoft_Cloud_Managing-Office-365-Identities-and-Services.png
Időtartam:5 nap
Nehézségi szint:
  • Középhaladó
225 000 Ft-tól
(Bruttó ár: 285 750 Ft-tól)
Kérdésem van!
Képzési forma
Egyedi igények szerint Nyílt
Képzés nyelve
Magyar
Oktatási segédeszköz (opcionális)
Apple iPad Air 2 64 GB (WiFi) Apple iPhone 6 16 GB Nem kérek
- + Jelentkezem

Termékleírás

A tanfolyam célja a Microsoft mára egyik legrégebbi felhőszolgáltatásának bemutatása, amely előnyeit a vállalatok, mérettől függően képesek kihasználni. A bemutatásra kerülő eszközök és technológiák meglepően kézenfekvő és egyben igen komplex megoldásokat nyújtanak, melyek támaszkodnak a klasszikus, tipikusan helyi környezetben működtett szerverszerepekre (Exchange Server, Sharepoint Server, Lync Server), de a megvalósításuk a Microsoft által üzemeltetett, modern adatközpontokban valósul meg. A bemutatásra kerülő eszközök könnyen használható, látványos és funkcionalitásban a legújabb képességeket vonultatják fel, ráadásul nagyon sűrű ciklusokban frissítve. A tanfolyam segítséget nyújt a rendszergazdáknak, üzemeltetőknek az Office 365 szolgáltatások bevezetéséhez, valamint az információs portálokat tervező szakembereknek, hogy képesek legyenek kihasználni, felhasználni az új lehetőségeket, megoldásokat.

A tanfolyam bemutatja a Microsoft Office 365 alapokra tervezett eszközeit, illetve megismerkedhetünk a fő komponensek használatával és konfigurálásával is. A tananyag felöleli a kapcsolatokat, a publikálási megoldásokat, a portál építéséhez használatos eszközök számos elméleti és gyakorlati újdonságát. A tanfolyamot a legjobb, a témában már a referenciának számító megoldásokat építő oktatóink modern és testre szabható online laborkörnyezet segítségével tartják meg.

Vizsgák:

  • Enabling Office 365 Services (70-347)
  • Managing Office 365 Identities and Requirements (70-346)

Kinek ajánljuk

Azoknak a rendszergazdáknak és üzemeltetőknek ajánljuk, akik az Office365 szolgáltatásait tervezik bevezetni, üzemeltetni és karbantartani, továbbá intranet-es portálokat szándékoznak készíteni vagy tervezni.

Szükséges előképzettség

Tematika

1. modul:  Office 365 áttekintése

Bemutatja az Office 365 funkcióit és a közelmúlt legfontosabb újításait a szolgáltatással kapcsolatban. A hallgatók megtanulják telepíteni az O365 szolgáltatásokat, illetve szó lesz arról is, hogy mik a Fast Track típusú megközelítés előnyei a hagyományos tervezési, előkészítési és migrációs folyamatokhoz képest. Ezután megvizsgáljuk, hogyan kell egy migrációs pilotot megtervezni, és a felhasználókat létrehozni illetve más szolgáltatásban létrehozott user adatait átemelni O365-be, végül jóváhagyni és érvényesíteni az aktív O365 usereket.

2. Modul: Felhasználók, felhasználói csoportok és licenszek kezelése

A hallgatók megtanulják, hogyan lehet hatékonyan menedzselni az O365 felhasználókat, felhasználói profilokat és csoportokat az O365 admin centeren, illetve poweshell segítségével.

3. Modul: Office 365 adminisztrálása

Ebben a modulban már a komplexebb adminisztrációs funkciókkal ismerkednek meg a hallgatók, mint pl magának az admin felhasználó beállításainak menedzselése (az adatvédelem miatt fontos jelszó és biztonsági szabályok illetve jogosultságok beállítás).

4. Modul: Ügyfél kliensek tervezése és menedzselése

Ebben a modulban a hallgatók megtanulják, hogyan tervezzék meg a kliensek telepítését és biztosítsák a végfelhasználók számára az O365 hatékony használatához szükséges eszközöket, információkat, illetve hogyan tegyék közvetlenül elérhetővé számukra az Office 365 ProPlus csomagot. Ebben a modulban lesz szó a riportolási módszerekről is, melyek segítségével az admin userek láthatják minden egyes végfelhasználó milyen aktivitásokat végez az O365 felületen (belépés, egyes funkciók használata, stb…)

5. Modul: Domain név szerver és Exchange migráció

  • korábban már regisztrált domain név beállítása O365-ben.
  • az optimális működésért és a szolgáltatások eléréséért szükséges egyedi beállítások
  • levelezőrendszer migrálása és a migrációs folyamat tervezése

6. Modul Exchange online tervezése és a DNS rekordok beállítása

  • DNS rekordok beállítása, szervezeti igényeknek megfelelően testreszabása az egyes O365 szolgáltatásokban
  • Exchange online implementálásának megtervezése
  • email postafiókok migrálása Exchange online-ba

7. modul Exchange Online adminisztrálása

A modul során a hallgatók a gyakorlatban is elvégzik a korábbi modulok során megtervezett Exchange online konfigurációs folyamatot O365 portálon:

  • archiválási szabályok beállítása (MRM – messaging records management beállítások)
  • vírus és spam védelem
  • másodlagos email címek konfigurálása a felhasználók számára
  • csoportok, kontaktok, erőforrások létrehozása és menedzselése
  • Kiegészítő funkciók elérése Azure Active Directory Powershell segítségével

 8. Modul Sharepoint online konfigurálása

  • Sharepoint online implementálásának tervezése
  • Az ügyféligényeknek megfelelő sharepoint oldalak létrehozása és menedzselése a Sharepoint online admin felület és Powershell segítségével
  • megosztási lehetőségek beállítása
  • csoportmunka megoldások tervezése

9. Modul: Lync Online konfigurálása

  • Lync online tervezése
  • Lync Online beállítások konfigurálása szervezeti és végfelhasználói szinten

10. Modul: Directory szinkronizáció implemetálása

  • lokális Active Directory felkészítése a DirSync számára,
  • a DirSync beállítása,
  • az Active Directory felhasználók és csoportok kezelése helyben a DirSync segítégével

11. Modul: Active Directory Federation Services alapok

  • AD FS áttekintése, tervezés,
  • AD FS szerverek telepítése és felügyelete,
  • AD FS Proxy kiszolgálók telepítése és felügyelete

12. Modul: Office 365 monitorozása

  • szolgáltatások megszakításának elkülönítése,
  • szolgáltatások működésének monitorozása,
  • jelentések elemzése

 

Tanfolyami naptár