Vissza

Megjelent a Microsoft CRM Online 2016 tavaszi verziója

 

Online CRM

 

Új szintre lépett a vállalat az ügyfélkapcsolat-kezelésben: megjelent a Microsoft CRM Online 2016 tavaszi verziója.


A mai digitális világban a pozitív ügyfélélmény minden eddiginél fontosabb egy üzlet növekedéséhez és a versenytársainál jobb teljesítmény eléréséhez. Ahhoz, hogy egy vállalat kitűnhessen versenytársai közül, erősítenie kell vásárlói hűségét, és meg kell őriznie jó hírnevét. Az ügyfélkapcsolati rendszerek (CRM, azaz Customer Relationship Management) – éppen ezt a célt szolgálják, és ma már a Microsoft megoldásával bevezetésük is könnyen megvalósítható.


A könnyen használható Microsoft CRM Online ráadásul most megújult: Spring 2016 Wave of Dynamics CRM néven megjelent a szoftver új, tavaszi verziója – jelentette be a vállalat. A szolgáltatáscsomag új szintet jelent az ügyfélkapcsolati szolgáltatások piacán, személyre szabott, proaktív és jövőbe mutató megoldásokat nyújtva a vállalati ügyfelek számára. Ezek a megoldások pedig lehetővé teszik, hogy az ügyfelek – kihasználva a digitalizáció nyújtotta előnyöket – az ügyfélkapcsolatok fejlesztése révén versenyelőnyre tegyenek szert a piacon.


A Microsoft Dynamics CRM új változata számos továbbfejlesztett funkcióval rendelkezik, amelyek segítik a felhasználót az ügyfélkapcsolatok hatékonyságának növelésében, vagy a projekt szolgáltatások automatizálása terén. A szolgáltatás egyik, fontos újdonsága a Connected Field Service megoldás, amely lehetővé teszi, hogy a vállalatok ügyfélkezelésüket (ügyfélszolgálat, munkaerőirányítás, projekt menedzsment) a mai igényekkel teljes összhangban alakíthassák át.


A Microsoft június 7-én mutatta be – online prezentáció keretében – a Spring 2016 Wave of Dynamics CRM újdonságait.


Az ügyfélkapcsolat-kezelés (Customer Relationship Management – CRM) tartalmaz minden olyan folyamatot, amely valamilyen formában köthető az ügyfelekkel való együttműködéshez, a meglévő ügyfelek kiszolgálásához, a nekik történő újraértékesítéshez vagy a potenciális ügyfelek megkereséséhez. A CRM szoftverek a 90-es évek óta elérhetőek a vállalatok számára, alkalmazásuk ma már a hatékony és versenyképes működés elengedhetetlen feltétele.



forrás: microsoft.com

Tanfolyami naptár