Számalk Oktatási és Informatikai Zrt.
Cím: 1119 Budapest, Fejér Lipót u. 70.
E-mail: training##kukac##szamalk.hu
Telefon: +36 1 491 8974
Az ITIL keretrendszer egy ún. best practice gyűjtemény. Azon bizonyítottan jól működő eljárások gyűjteménye, melyek alkalmazása segíti a szolgáltatót abban, hogy hatékony és jó minőségű IT szolgáltatásokat nyújtson külső vagy belső ügyfelei számára. A 2019 februárjába útnak indult ITIL 4 egy olyan szemléletet ad a korábbi változatokhoz, melyek az "üzelt" és az "IT" integrációját és együttműködését teszik lehetővé.
Az ITIL fejlesztői már jó ideje dolgoznak a robotika, a digitális transzformáció korának való megfelelésen. Az ITIL 4 eszközkészlete lehetővé teszi az IT számára, hogy a felgyorsult világ változásait a korábbiakhoz képest sokkal nagyobb tempóban követhessék le. Az informatikai részleg így nem a fejlődés akadálya, hanem motorja lehet.
Az ITIL 4 Foundation tréning az agilis elvekre épülő ITIL működésének alapjait mutatja be. Az elektronikus úton átadott angol nyelvű tananyag tartlamaz egy "pre-reading" részt melyet a képzés előtt célszerű elolvasni. A tréning során helyzetgyakorlatok segítségével lehet megérteni a definíciókat és alapfogalmakat.
A tanfolyam elvégzéshez előny az IT szervezetek és szolgáltatások működésének ismerete de nem előfeltétel. Az angol nyelvű tananyag és a szakkifejezések miatt az angol nyelv ismerete szükséges.
A tanfolyamon ugyanúgy részt vehet az aki már rendelkezik ITIL v3 vagy korábbi vizsgával de teljesen kezdőként is teljes képet kap az ITIL 4-ről.
Első nap:
Bevezetés a Szolgáltatás Mendzsmentbe és az ITIL-be
A szolgáltatás menedzsment kulcsfogalmai
A szolgátatás négy dimenziója
Második nap:
Az ITIL szolgáltatási értékrendszere
ITIL Menedzsment praxisok
Felkészülés a vizsgára
A tanfolyam elvégzését követően az alábbi vizsga tehető le. Bővebb információ a vizsgáról az alábbi linken található