Vissza

ITIL 4 Foundation csomag

ITIL 4 Foundation csomag

Kód: ITIL4FCS
ITIL-swirl Logo-large.gif
Időtartam:3 nap
Nehézségi szint:
  • Kezdő
245 000 Ft
(Bruttó ár: 311 150 Ft)
Kérdésem van!
Képzési forma
Egyedi igények szerint Nyílt
Képzés nyelve
Angol Magyar
- + Jelentkezem

Tájékoztató

Az ITIL keretrendszer egy ún. best practice gyűjtemény. Azon bizonyítottan jól működő eljárások gyűjteménye, melyek alkalmazása segíti a szolgáltatót abban, hogy hatékony és jó minőségű IT szolgáltatásokat nyújtson külső vagy belső ügyfelei számára. A 2019 februárjába útnak indult ITIL 4 egy olyan szemléletet ad a korábbi változatokhoz, melyek az "üzelt" és az "IT" integrációját és együttműködését teszik lehetővé.

Az ITIL fejlesztői már jó ideje dolgoznak a robotika, a digitális transzformáció korának való megfelelésen. Az ITIL 4 eszközkészlete lehetővé teszi az IT számára, hogy a felgyorsult világ változásait a korábbiakhoz képest sokkal nagyobb tempóban követhessék le. Az informatikai részleg így nem a fejlődés akadálya, hanem motorja lehet.

Termékleírás

Az ITIL 4 Foundation csomag két részből áll:

Az egyes részek pontos leírását a linkre kattintva tekintheti meg.

Szükséges előképzettség

A tanfolyam elvégzéshez előny az IT szervezetek és szolgáltatások működésének ismerete de nem előfeltétel.

Kinek ajánljuk

A tanfolyamon ugyanúgy részt vehet az aki már rendelkezik ITIL v3 vagy korábbi vizsgával de teljesen kezdőként is teljes képet kap az ITIL 4-ről és célja a vizsga letétele.

Tematika

Első nap:

Bevezetés a Szolgáltatás Mendezsmentbe és az ITIL-be

  • IT Szolgáltatás menedzsment a modern világban
  • Mi az ITIL, rövid történelme
  • Az ITIL struktúrája és előnyei

A szolgáltatás menedzsment kulcsfogalmai

  • Érték teremtés és érték elősegítés
  • Szervezetek, szolgátatók, felhasználók és további érdekeltek
  • Termékek és szolgáltatások
  • Szolgáltatási kapcsolatok
  • Érték: kimentek, költségek és kockázatok

A szolgátatás négy dimenziója

  • Szervezetek és személyek
  • Információ és technológia
  • Partnerek és beszállítók
  • Értékfolyamok és folyamatok
  • Külső tényezők

Második nap:

Az ITIL szolgáltatási értékrendszere

  • Szolgátatási értékrendszer áttekintése
  • Lehetőség, igény és érték
  • Az ITIL vezérelvei
  • Irányítás/kormányzás
  • Szolgátatási értéklánc
  • Folyamatos fejlesztés
  • Praxisok

ITIL Menedzsment praxisok

  • Általános menedzsment praxisok
  • Szolgátatás menedzsment praxisok
  • Technikai menedzsment praxisok

Felkészülés a vizsgára

  • Próbavizsga (40 kérdés)
  • Próbavizsga kielemzése

Harmadik nap

Negyedik nap

  • ITIL 4 Foundation vizsga (tetszőleges időpontban)

Hírlevél feliratkozás

Az Adatvédelmi szabályzatot megértettem és elfogadom, feliratkozom a Számalk hírlevelére.

Tanfolyami naptár