Vissza

PowerPoint 2016 az alapoktól a haladó szintig

PowerPoint 2016 az alapoktól a haladó szintig

Kód: PAH16
Powerpoint-2013_kategoriakep.png
Időtartam:1 x 8 tanóra
Nehézségi szint:
  • Kezdő
35 000 Ft
(Bruttó ár: 44 450 Ft)
Kérdésem van!
Képzés nyelve
Angol Magyar
Képzési forma
Live Online Egyedi igények szerint Nyílt tantermi
Időpontok
2020-07-13 09:00 - 2020-07-13 17:00Várhatóan indul 2020-09-09 09:00 - 2020-09-09 17:00Várhatóan indul 2020-10-28 09:00 - 2020-10-28 17:00Várhatóan indul
Szabad helyek
Összes hely
- + Jelentkezem

A tanfolyamról

A PowerPoint 2016 képzés célja, hogy a résztvevők a tanfolyamot követően a program lehetőségeit jobban kihasználva figyelemfelkeltő, tetszetős, professzionális prezentációkat tudjanak összeállítani. A résztvevők akár előadják a prezentációkat, akár csak jelentések írására használják, gyakorlott trénereink mindenkinek tudnak újat mutatni.

Kiknek ajánjuk

A tanfolyamot azoknak a felhasználóknak, vezetőknek ajánljuk, akik már használják a PowerPointot, de szeretnének jobb, hatásosabb anyagokat készíteni.

Szükséges előképzettség

Az PowerPoint program alapszintű ismerete

Tematika

Alapok áttekintése

  • Gyorsbillentyűk, billentyűkombinációk
  • Hasznos tippek, trükkök
  • A kezdőképernyő
  • Új Office-témák
  • Képarány beállítása (4:3 vagy 16:9)
  • Továbbfejlesztett együttműködés
  • Gyors műveletek a Mutasd meg funkcióval
  • OneDrive integráció
  • Prezentációkészítés szabályai
  • Prezentációkészítés folyamata (diacímek létrehozása, diák szövegének beírása Vázlat nézetben, objektumok elhelyezése, animációk készítése, egyéni diasorok készítése)

Szövegek kiváltásának lehetőségei

  • Inkább egy kép, mint ezer szó!
  • SmartArt ábrák
  • Grafikus elemek, rajzok a bemutatóban
  • Hatékony adatelemzés az új diagramtípusok segítségével pl. Vízesés
  • Szabadkézi egyenletek
  • Képek tudatos elhelyezése
  • Képek, ábrák formázására vonatkozó ismeretek és iránymutatások
  • Haladó ábraformázási eszközök
  • Hogyan és mennyi szöveget írhatunk a diákra?
  • Audió és videó elemek
  • Képernyőfelvétel
  • Videók és hangok vágása, a lejátszás beállításai

Külső adatok a bemutatóban

  • Táblázatok (adatmegadás PPt-ben, adatátvétel Excelből – formázás PPt-ben, beillesztés Excel objektumként, beillesztés frissíthető Excel objektumként, beillesztés képként)
  • Diagramok (adatmegadás PPt-ben – ábrázolás PPt-ben, beillesztés Excel objektumként, beillesztés frissíthető Excel objektumként, beillesztés képként)
  • Hivatkozás prezentáción kívüli anyagokra
  • Okos keresés

A bemutató egységes formázása

  • Kinézet – mit és hogyan?
  • Színek, elrendezés, tudatos tekintetvezetés
  • Egységes prezentációk készítése (színsémák, betűtípussémák, effektusok létrehozása, beállítása)
  • Céges sablonok készítése, használata – legjobb megoldások
  • A Diaminta használata
  • Meglévő témák használata, mentése
  • Céges arculati beállítások alapján Excelben és Wordben is használható PPt témák létrehozása

Animációk, áttűnések

  • Eltűnési, kiemelési és mozgási animációk és felhasználásuk
  • Speciális animáció beállítások
  • Izgalmas, új áttűnések alkalmazása pl. Alakváltás
  • Gyakorlati javaslatok, jó példák áttekintése

Akciók, hivatkozások

  • Interaktív prezentációk készítése
  • Akció beállítások, hivatkozások
  • Látványos megoldások
  • Rugalmas előadások – Egyéni diasorok, rejtett diák

A prezentáció felhasználása

  • Alapvető tudnivalók a prezentáció előadásáról
  • Vezérlés az előadás közben (akciógombok, kép elsötétítése, firka stb.)
  • Előadói nézet, egymonitoros olvasási nézet
  • További lehetőségek vetítés közben
  • „Önjáró” prezentációk készítése
  • Jelentések írása PowerPointban – iránymutatások, gyakorlati javaslatok

 

Hírlevél feliratkozás

Az Adatvédelmi szabályzatot megértettem és elfogadom, feliratkozom a Számalk hírlevelére.

Tanfolyami naptár