Vissza

ITIL Operational Support and Analysis

ITIL Operational Support and Analysis

Kód: HF428S
ITIL-ITIL_kozephalado_szint-Kepesseg_szakirany-ITIL_Operational_Support_and_Analysis.png
időtartam:5 nap
nehézségi szint
  • Középhaladó
448 000 Ft-tól
(Bruttó ár: 568 960 Ft-tól)
Kérdésem van!
Képzési forma
Egyedi igények szerint Nyílt
Képzés nyelve
Angol Magyar
Időpontok
2017-11-20 09:00 - 2017-11-24 17:00Várhatóan indul
Szabad helyek
Összes hely
- + Jelentkezem

Tájékoztató

  • A jelentkezők létszáma határozza meg, hogy a tanfolyam indításra kerül-e. A képzés formája ezt követően kerül meghatározásra: tantermi/távoli elérésű.

Termékleírás

  • A tanfolyam az ITIL v3 keretrendszer egyik kritikus életciklus elemére, az Üzemeltetés támogatásra, valamint annak analizálására fókuszál, kifejezetten a napi tevékenységekért felelős szakértő szemszögéből.

Kiknek ajánljuk

  • Az ITIL folyamatokban tevékenyen közreműködő szakemberek számára, akik már kellő, akár több éves infrastruktúra-üzemeltetési és ügyfélszolgálati tapasztalattal rendelkeznek;
  • A tanfolyam szintén hasznos lehet azon ügyfélszolgálati csoportvezetők és infrastruktúráért felelős vezetők számára is, akik mélyebb szakmai ismereteket kívánnak szerezni és betekintést nyernének az ITIL bevált gyakorlatába.

Szükséges előképzettség

  • ITIL v3 Foundation Certificate (ITIL V3 alapszintű bizonyítvány)

Tematika

  • Eseménykezelés
  • Kérésteljesítés
  • Hozzáféréskezelés
  • Műszaki menedzsment
  • Alkalmazásmenedzsment
  • Incidenskezelés
  • Problémakezelés
  • Ügyfélszolgálat
  • IT üzemeltetésfelügyelet

 

Tanfolyami naptár