Készségfejlesztés

Kihívással teli helyzetek megoldása, magabiztos kommunikáció, hatékony időgazdálkodás, megfelelő konfliktuskezelés, kiegyensúlyozott munkahelyi légkör – az eredményes munkavégzés ismérvei. Vegyen részt készségfejlesztő tréningjeinken, sajátítsa el a hatékony technikákat!

  • 1
Vissza

Készségfejlesztés

Készségfejlesztés

A napi üzletmenet megköveteli a gyors, precíz, hatékony munkavégzést bármilyen munkakör legyen is az. Ezek eléréséhez nyújtanak segítséget a különböző készségfejlesztő tréningek

„Végre egy tréning, aminek a végére tudom, hogy mit kell másképp tennem holnaptól" K.Z.
„Kézzelfogható eszközöket kaptam, amivel valós munkahelyi problémákat tudok kezelni" P.E.
„A tréning ráébresztett arra, hogy nagyon sok múlik rajtam. Segítségül nagyon jó eszközöket és módszereket is kaptam."H.N.P.

munkavallaloi_460x350_belso.jpg
45 000 Ft
(Bruttó ár: 57 150 Ft)

Asszertív kommunikáció

Kód: HOASSZ

A program célja a kihívással teli kommunikációs helyzetek megoldásának fejlesztése, a kommunikációs hatékonyság, az önérvényesítés készségének nagymértékű növelése, magabiztos kommunikációs eszközrendszer és stílus elsajátításával. Ajánljuk mindenkinek, aki szeretne „önmaga legjobb barátjaként” fellépni kihívással teli nehéz helyzetekben, magabiztosan, ugyanakkor nyugodt hangnemben kifejezni érzéseit, igényeit, szükségleteit, meghúzni határait, vagy akár mindkét fél számára elfogadható konszenzusra jutni egy konfliktushelyzetben. Hogyan álljunk ki önmagunkért? Hogyan tehetjük nyílttá, együttműködővé a kommunikációt? Hogyan fejezzük ki úgy érzéseinket, igényünket, szükségletünket, kérésünket, hogy a másik fél számára is elfogadható legyen? Hogyan alakítsunk ki konszenzust, érjünk el win-win szituációt? Hogyan oldjunk meg kényelmetlen, nehéz helyzeteket magabiztosabban? (pl. kritika, rossz hírek adása/fogadása, nemet mondás) Asszertív, passzív, manipulatív, agresszív viselkedés megismerése Asszertivitás modell Alapvető asszertív jogok megismerése Verbális és nonverbális önérvényesítő készségek Egyenes, nyílt kommunikáció - túlzott magyarázkodás, bocsánatkérés, általánosítás, személyeskedés stb. kiszűrése Asszertív megnyilvánulások Jártasság az önkifejezésben, én üzenetek megfogalmazása Közléssorompók vs értő figyelem Empátia fejlesztése, a nyugtázás technikájának elsajátítása Konstruktív nemet mondás technikája Konszenzus kialakítása: win-win kimenetel    

Időtartam:2 x 0,5 nap (4 óra)
Nehézségi szint:
  • Kezdő
munkavallaloi_460x350_belso.jpg
45 000 Ft
(Bruttó ár: 57 150 Ft)

Színes önismeret – DISC módszertan

Kód: HODISC

A DISC módszertan a viselkedési stílusok feltérképezéséhez ad értelmezési keretet, a mindennapi kommunikáció nyelve, melynek elsajátítása hatékonyabbá teszi a napi munkát, az ügyfelekkel, kollégákkal, beosztottakkal, családtagokkal való együttműködést. Kiváló önismereti alapként szolgál és megértést, útbaigazítást ad másokhoz. A résztvevők saját profiljuk, valamint a DISC módszertan eszköztárának ismeretében képesek felismerni kommunikációs partnerük viselkedési stílusát és tudatos kommunikáció alkalmazásával képesek hidat építeni partnerük felé, üzenetüket a befogadónak címezve átadni, a kívánt eredményt hatékonyan elérni. Ajánljuk mindenkinek, aki szeretné mélyíteni önismeretét, megérteni saját mozgatórugóit, megnyilvánulásait, viselkedését, miközben nyitott mások elfogadására, a különbözőségben rejlő erőforrások felfedezésére és szeretné javítani, finomhangolni kommunikációját másokkal. Mi jellemzi a viselkedésemet, kommunikációmat? Hogyan hatok másokra? Hogyan tudom beazonosítani mások viselkedési stílusát? Hogyan tudom javítani az együttműködést, kommunikációt a hozzám hasonló vagy tőlem teljesen eltérő profilú emberekkel? Kivel hogyan tárgyaljunk? Kinek hogyan érveljünk? Ki hogyan kezeli a változásokat, a stresszt, a konfliktusokat? Önismeret DISC: Saját viselkedés stílusunk meghatározása (tesztek segítségével az ösztönös és felvett színdominanciák megismerése) – egyéni profil A modell által azonosított 4 fő viselkedéstípus megismerése: erősségek fejlődési lehetőségek Színes önismeret: mit mutat az egyéni profil? Mások viselkedési stílusának felismerése A különböző viselkedéstípusok felismerése (verbális, nonverbális jelek) A környezetemben lévők viselkedési stílusának beazonosítása DISC módszertan alkalmazása Hatékony kommunikáció és együttműködés DISC alapon A meggyőző kommunikáció ismérvei – kivel hogyan kommunikáljunk? Kivel hogyan tárgyaljunk? – mit mondjunk, mit ne mondjunk? Érveléstechnika – melyik stílusra mi hat? Konfliktushelyzetek kezelése a színek tükrében Stresszhelyzetek felismerése és kezelése

Időtartam:2 x 0,5 nap (4 óra)
Nehézségi szint:
  • Kezdő
munkavallaloi_460x350_belso.jpg
45 000 Ft
(Bruttó ár: 57 150 Ft)

ÉRTÉKESÍTÉSI SUTTOGÓ

Kód: HOÉRT

A tréning célja, hogy az értékesítő szakemberek azonnal reagálni tudjanak a megváltozott piaci környezetben a vevők igényeire, elsajátítsák azokat a kommunikációs technikákat, amellyel hiteles tájékoztatást adnak és megőrzik a vásárlók érdeklődését, megismerjék a speciális kérdezéstechnikán alapuló KATICA-modellt, tudatosan alkalmazzák Cialdini 6 hatásgyakoroló mechanizmusát, azonnal meg tudják különböztetni a valódi és álkifogásokat és hatékonyan tudják őket kezelni. Ajánljuk minden olyan értékesítőnek, aki még csak most kezdte a szakmát vagy épp „öreg rókaként” éli át a most megváltozott piaci helyzetet. Várjuk azokat, akik biztosítani akarják meglévő ügyfél-állományukat, hitelesen szeretnék őket tájékoztatni és amennyire lehet, új üzletet szeretnének generálni.    Mit mondjak az ügyfeleimnek, hogy ne bizonytalanítsam el őket? Hogyan tudok előre tervezni úgy, hogy minden piaci faktor szinte ismeretlen? Hogyan alkalmazzak újfajta kommunikációt és hatásgyakorlást annak érdekében, hogy a vevőim megmaradjanak és vásároljanak is? Megváltozott marketing – hogyan kommunikáljak hitelesen az ügyfeleimmel? Értékesítési coaching – a KATICA-modell Cialdini 6 hatásgyakorló mechanizmusa Kreatív értékesítési ötletek a megváltozott piaci helyzetben – szabad-e árengedményt adni? Esettanulmányok, szituációs gyakorlatok  

Időtartam:2 x 0,5 nap (4 óra)
Nehézségi szint:
  • Kezdő
munkavallaloi_460x350_belso.jpg
45 000 Ft
(Bruttó ár: 57 150 Ft)

Konfliktuskezelés

Kód: HOKONF

A konfliktuskezelés jellemzőinek, eszköztárának és alapelveinek megismerésén keresztül felismerni a saját konfliktus-magatartást. Alapvető készségek fejlesztésével (pl. empátia) elsajátítani a konfliktuskezelés hatékony módjait. Ajánljuk mindenkinek, aki szeretné mélyebb összefüggéseiben megérteni konfliktusait és konstruktívan legyőzni azokat. Hasznos lehet a képzés azok számára, akik szívesen fejlesztik alapvető konfliktuskezelési készségeiket, mint pl. saját nézőpont felvállalása,  túlfűtött érzelmek kezelése, empátia, nézőpontváltás stb., hogy ezzel magabiztosabban kezeljék a kihívással teli konfliktushelyzeteket. Hogyan győzzük le konstruktívan a konfliktusokat? Milyen típusú konfliktusok vannak és mi a konfliktusok dinamikája? Hogyan vállaljuk fel a konfliktus tisztázását, hogy ne sértődés legyen belőle? Hogyan fejleszthető az empátia, hogyan tudunk nézőpontot váltani? Milyen konfliktuskezelési stílusok állnak rendelkezésünkre? Mikor melyiket használjuk? „Konfliktusaim” – erősségek, fejlesztendő területek kijelölése a konfliktuskezelésben Konfliktus definíciója, szintjei Konfliktustípusok és megoldások Konfliktus dinamika Konfliktusbeszélgetések konstruktív kezdeményezése – saját nézőpont felvállalása Konfliktusok megelőzése – ingerültséget kiváltó kifejezések kerülése Érzelmekkel való bánásmód Közléssorompók vs értő figyelem Empátia Nézőpontváltás - konfliktuspartnerrel való azonosulás Konfliktuskezelési stílusok – mikor melyiket használjuk?  

Időtartam:2 x 0,5 nap (4 óra)
Nehézségi szint:
  • Kezdő
munkavallaloi_460x350_belso.jpg
45 000 Ft
(Bruttó ár: 57 150 Ft)

Ügyfélközpontú kommunikáció - DISC alapon

Kód: HOUGYF

Az ügyfelekhez igazított kommunikációs stílus fejlesztése, melyhez a DISC módszertant vesszük alapul, ami a viselkedési stílusok feltérképezéséhez ad értelmezési keretet, a mindennapi kommunikáció nyelve. Kiváló önismereti alapként szolgál és megértést, útbaigazítást ad másokhoz. A résztvevők saját profiljuk, valamint a DISC módszertan eszköztárának ismeretében képesek felismerni kommunikációs partnerük viselkedési stílusát és tudatos kommunikáció alkalmazásával képesek hidat építeni partnerük felé, üzenetüket a befogadónak címezve átadni, a kívánt eredményt hatékonyan elérni. Ajánljuk mindenkinek, aki fejleszteni szeretné azon képességét, hogy hogyan tudja kommunikációjának finomhangolásával hatékonyabban megszólítani az ügyfelet, bizalmat építeni, nehéz helyzeteket kezelni (pl. panaszkezelés). Mi jellemzi a viselkedésemet, kommunikációmat? Hogyan hatok másokra? Hogyan tudom beazonosítani mások viselkedési stílusát? Hogyan tudom javítani a kommunikációt a hozzám hasonló vagy tőlem teljesen eltérő profilú ügyfelekkel? Kivel hogyan tárgyaljunk? Kinek hogyan érveljünk? Ki hogyan kezeli a stresszt, a konfliktusokat? Kit hogyan tudok megnyugtatni, együttműködésre bírni? Önismeret DISC: Saját viselkedés stílusunk meghatározása (tesztek segítségével az ösztönös és felvett színdominanciák megismerése) – egyéni profil A modell által azonosított 4 fő viselkedéstípus megismerése: erősségek fejlődési lehetőségek Színes önismeret: mit mutat az egyéni profil? Mások viselkedési stílusának felismerése A különböző viselkedéstípusok felismerése (verbális, nonverbális jelek) A környezetemben lévők viselkedési stílusának beazonosítása DISC módszertan alkalmazásaHatékony kommunikáció és együttműködés DISC alapon A meggyőző kommunikáció ismérvei – kivel hogyan kommunikáljunk? Kivel hogyan tárgyaljunk? – mit mondjunk, mit ne mondjunk? Érveléstechnika – melyik stílusra mi hat? Konfliktushelyzetek kezelése a színek tükrében Stresszhelyzetek felismerése és kezelése

Időtartam:2 x 0,5 nap (4 óra)
Nehézségi szint:
  • Kezdő

Hírlevél feliratkozás

Az Adatvédelmi szabályzatot megértettem és elfogadom, feliratkozom a Számalk hírlevelére.

Tanfolyami naptár