Számalk Oktatási és Informatikai Zrt.
Cím: 1118 Budapest, Dayka Gábor u. 3.
E-mail: training##kukac##szamalk.hu
Telefon: +36 1 491 8974
A sikeres vállalati működés kulcseleme alapvetően a csapatok, a szervezeti egységek hatékony együttműködése, melyek döntő módon befolyásolják a munka minőségét, a csapattagok elégedettségi szintjét és ezáltal a szervezeti célok elérését.
„Csapatmunkákból sokat tanultam" K.B.É.
„Gyakorlati példák és azok tanulságainak elemzése" P.I.
„Gyakorlati feladatok és az ezzel járó visszajelzés a jellemünkre" K.A.
„A játékok nagyon érdekesek voltak, amikből lehet építkezni" B.A.
A tréning célja, hogy az együttműködés fejlesztése által megerősödjön a közösségi szellem. Tisztázódjanak a szerepek és kapcsolatok, világossá váljanak a célok, érdekek és prioritások. Továbbá a résztvevők képesek legyenek az erőforrásokkal gazdálkodni, saját kompetenciáikat és a csapatban rejlő kompetenciákat a lehető leghatékonyabban hasznosítani. További cél, hogy a résztvevők megértik az egymásrautaltság fontosságát és a felelősség elhárítása helyett a közös problémamegoldás kerül a középpontba. Hogyan tudunk hatékonyan csapatban dolgozni? Milyen elakadásaink vannak az együttműködés terén és hogyan orvosolhatók? Milyen együttműködési stratégiákat tudunk alkalmazni? Hogyan kezeljük konfliktushelyzeteinket? Hogyan kommunikáljunk hatékonyabban? Hogyan oldjunk meg eredményesebben felmerülő problémákat? Hogyan erősíthetjük a „belső szolgáltatói” magatartást?
A tréning célja, hogy a résztvevők önismeretét és önreflexióját fejlessze a 4 alap és az ún. "felvett" DISC karakterstílusok megismerésével és a saját karakter beazonosításával (tesztek, szituációs gyakorlatok, filmrészletek elemzése); A résztvevők képesek legyenek a tárgyalási partner gyors és pontos beazonosítására és a megfelelő kommunikációs attitűd megválasztására; Tudatosan figyeljenek majd arra, hogy mivel segíthetik a sikeres együttműködés kialakítását a különböző karakterek mozgatórugóinak és viselkedés-mintáinak figyelembe vételével; Ismerjék meg a DISC-tipológia gyakorlati felhasználását (pl. karriertervezés, hatékony értékesítés, ügyfélélmény növelése, stb.); Képesek legyenek tudatosan használni a DISC-tipológia erejét értékesítési és tárgyalási szituációkban. Kiknek ajánljuk Mindenkinek, aki szeretné önismeretét és kommunikációs stílusát fejleszteni, közép-és felsővezetők, HR menedzserek, HR generalisták, coach-ok, fejvadászok, munkatársi közösségek (csapatépítés keretein belül) A program végére a résztvevők képessé válnak ... Felismerni a saját alapkarakterüket, valamint meghatározni a tárgyalópartner karakterét, kommunikációs stílusát. Ez a tudás segítséget nyújt nekik abban, hogy tudatosan moderálják a beszélgetés menetét, odafigyeljenek a partner motivációjára és együttműködő légkört alakítsanak ki. Az egyértelmű, céltudatos verbális és non-verbális kommunikáció használatára, a meetingek hatékonyságának növelésére, a kommunikációs „csúszások” kezelésére és a csapaton belüli kommunikáció javítására, a toleranciaszint emelésére.
A tréning célja, hogy fejlessze a résztvevők önismeretét és önreflexióját a 9 Enneagram karaktertípus megismerésével és a saját karakter beazonosításával (tesztek, szituációs gyakorlatok, filmrészletek elemzése); Toleranciaszintjét emelje az egyes karakterek mozgatórugóinak, viselkedés-mintáinak megismertetésével; A résztvevők ismerjék meg az Enneagram gyakorlati felhasználását (pl. karriertervezés, projekt-csapat összeállítása, irodai környezet kialakítása, interjúztatás, stb.); Felismerjék a karakterisztika tudatos használatának erejét értékesítési és tárgyalási szituációkban; Elsajátítsanak egy új, karakterekhez optimalizált konfliktuskezelési stratégiát. Közép-és felsővezetők; HR menedzserek; HR generalisták; Fejvadászok; Coach-ok és mediátorok; Munkatársi közösségek (csapatépítés keretein belül). A program végére a résztvevők képessé válnak Felismerni a saját alapkarakterüket, valamint meghatározni a munkatársaik karakterét, legfőbb motivációiját. Ez a tudás segítséget nyújt nekik a csapatépítésben, az új munkatársak integrációjában, a karriertervezésben, az ügyfélkezelésben, a pozitív, egészséges versenyszellemű irodai légkör kialakításában, valamint a konfliktusok kezelésében; Az egyértelmű, céltudatos verbális és non-verbális kommunikáció használatára, a meetingek hatékonyságának növelésére, a kommunikációs „csúszások” kezelésére és a csapaton belüli kommunikáció javítására, a toleranciaszint emelésére; A saját üzleti területük hatékonyabb működtetésére.
A tréning célja, hogy a résztvevők felismerjék, milyen fejlődési úton megy végig egy csoport, míg csapat lesz belőle és tudják, hogy ők hol tartanak ebben a folyamatban; Tudatosítsák, hogy milyen hatással van egy csapat teljesítményére a változás, átalakulás, fluktuáció és vezetőváltás; Beazonosítsák az 5 csapatromboló viselkedésformát (diszfunkciók), amelyek gátolják a csapat teljesítményét és megtanulják ezeket csapattagként és/vagy vezetőként átformálni; Feltérképezzék a 8-féle csapatszerepet és azok erősségeit, megnyilvánulási formáit és igényeit a csapatukban annak érdekében, ahogy azokat kiaknázva hatékonyabb együttműködést és nagyobb teljesítményt érjenek el. Célközönség Közép-és felsővezetők (kiemelten értékesítési csapatokat menedzselők); Olyan csapatok, ahol 25% feletti a fluktuáció vagy 1 év alatt legalább 3 vezetőváltást éltek meg; Ahol a vállalatot a közelmúltban átszervezték és a funkciókat újra definiálták. A program végére a résztvevők képessé válnak A csapattagok egyéni szerepének megfelelően motiválni és nagyobb teljesítményre ösztönözni a csapatot; Észrevenni, beazonosítani és hatékonyan kezelni a csapatban megjelenő, teljesítményt és együttműködést romboló diszfunkciós elemeket; Azonnal hatékonyan reagálni a változásokból, fluktuációból vagy teljesítmény-nyomásból adódó konfliktusokra, pozícióharcokra és normaváltásokra; Támogatni a csapatukat az elkötelezett, bizalmon alapuló támogató légkör megteremtésében, a normaalkotásban, és a vállalati "Stockholm-szindróma" kezelésében.
A képzés célja, hogy a résztvevők megismerjék az X és Y generációs munkatársak motivációit és elképzeléseit a munkával és munkahellyel kapcsolatban; Hatékony együttműködési formákat alakítsanak ki egymás tiszteletben tartásával; Megreformálják a kommunikációs szokásaikat (pl. e-mailek, meetingek tartása) úgy, hogy az mindkét generáció képviselőjének megfeleljen; Értsék és toleránsan viszonyuljanak egymás generációs szokásaihoz. Célközönség Minden Y és X generációs munkatárs, aki szeretné jobban megérteni a másik generáció működését A program végére a résztvevők képessé válnak ... Hatékonyan együttműködni és a generációs különbségeket áthidalni; A vállalati kultúrát pozitív irányba befolyásolni; Itélkezés-mentes figyelmet biztosítani egymásnak; Hatékonyan támogatni másokat a beilleszkedésben és a generációs "gap"-ek elfogadásában.