Vissza

Office 365 - felhasználói

Office 365 - felhasználói

A tanfolyam során a hallgatók átfogó képet kapnak az Office 365 szolgáltatásairól, melyek felhő alapú környezetben valósulnak meg, valamint elsajátíthatják a főbb Office online eszközök használatát.

Office365_450x360.jpg
22 500 Ft
(Bruttó ár: 28 575 Ft)

Microsoft Teams a gyakorlatban

Kód: TEAMS-FELH

A Microsoft Teams egy chat alapú kommunikációs eszköz az Office 365-ben. Ismerje meg egy konkrét projekt bemutatásán keresztül az Office 365 csoportmunkát támogató moduljának, a Teamsnek a működését. Lessen el hasznos tippeket, merítsen ötleteket a távmunkához, különböző projektfeladatokhoz. A résztvevők megismerik a Microsoft Teams felhő alapú környezet szolgáltatásainak felhasználói ismereteit. Azoknak a felhasználóknak ajánljuk, akik Office 365-tel dolgoznak vagy készülnek átállni rá. nincs Online képzés esetén szükséges telepítések: internet, webcamera, mikrofon az online képzések Zoom/Temas/Webex meetingeken történnek • Teams csoportok létrehozása, konfigurálása• Teams csapatok, fülek, listák használata• Jogosultságok, tagok kezelése, alkalmazások kezelése• Csatornák kezelése• Csevegés, hívás, értekezletek szervezése• Fájlkezelés Teamsben  

Időtartam:2 óra
Office365_450x360.jpg
14 500 Ft
(Bruttó ár: 18 415 Ft)

Skype for Business - LIVE ONLINE

Kód: SKYPE

A Skype for Business az Office 365 kommunikációs eszköze, mellyel a cégek bárhol, bármikor kapcsolatot létesíthetnek. Ismerje meg a Skype for Business webes, asztali és mobil platformjának használatát. Lessen el hasznos tippeket, merítsen ötleteket a távmunkához, különböző projektfeladatokhoz. A résztvevők megismerik a Skype for Business kommunikációs eszközt felhasználói ismereteit. Azoknak a felhasználóknak ajánljuk, akik Office 365-tel dolgoznak vagy készülnek átállni rá. Nincs különösebb előfeltétele Skype for Business telepítése az Offie 365 portálról Skype for Business asztali kliens kezelőfelülete Partnerek kezelése Csevegés, hanghívás, videóhívás Online értekezletek Fájl-, képernyőmegosztás  

Időtartam:2 óra
Nehézségi szint:
  • Kezdő
Office365_450x360.jpg
14 500 Ft
(Bruttó ár: 18 415 Ft)

Microsoft OneDrive – fájlkezelés a felhőben - ONLINE

Kód: ONEDRIVE

A Microsoft OneDrive egy felhő alapú tárhelyszolgáltatás, mely személyes használatra és az Office 365 csomag részeként (OneDrive for Business) a távoli munkavégzés megkönnyítésére is használható. Ismerje meg a OneDrive webes, asztali és mobil platformjának használatát. Lessen el hasznos tippeket, merítsen ötleteket a távmunkához, különböző projektfeladatokhoz. A résztvevők megismerik a Microsoft OneDrive és OneDrive for Business felhő alapú tárhelyszolgáltatás felhasználói ismereteit. Azoknak a felhasználóknak ajánljuk, akik Office 365-tel dolgoznak vagy készülnek átállni rá. Nincs különösebb előfeltétele Online képzés esetén szükséges telepítések: internet, webcamera, mikrofon az online képzések Zoom/Temas/Webex meetingeken történnek Mi a különbség a OneDrive és a OneDrive for Business között? Fájlok kezelése a webes felületen Fájlszinkronizáció az asztali kliensen keresztül Röviden a mobil applikációról Fájlok megosztása, jogosultságok

Időtartam:2 óra
Nehézségi szint:
  • Kezdő
Office365_450x360.jpg
98 000 Ft
(Bruttó ár: 124 460 Ft)

Office 365 felhasználóknak

Kód: O365

A tanfolyam során a hallgatók átfogó képet kapnak az Office 365 szolgáltatásairól, melyek felhő alapú környezetben valósulnak meg, valamint elsajátíthatják a főbb Office online eszközök használatát. Azoknak a felhasználóknak ajánljuk, akik Office 365-tel dolgoznak vagy készülnek átállni rá. Nincs különösebb előfeltétele Office 365 portál megismerése és a szolgáltatások áttekintése Szoftver telepítés az Office 365 portálról Outlook Online konfigurálása és használata Levelezés beállítása mobil eszközökön OneDrive használata (szinkronizálás asztali számítógépről, elérés a felhőben, megosztás és jogosultságkezelés) Dokumentumok kezelése a felhőben (Word Online, Excel Online, PowerPoint Online, OneNote Online használata) Csoportmunka támogatás (SharePoint Online használata, csapatwebhelyek, dokumentumok megosztása, Teams) Teams online értekezletek, tartalom megosztása, szobák létrehozása, Planner, To-Do, Delve, Yammer bemutatása Prezentáció készítése Sway használatával

Időtartam:2 nap (2 x 8 tanóra)
Office365_450x360.jpg
75 000 Ft
(Bruttó ár: 95 250 Ft)

Power Automate alapok - ONLINE

Kód: PowerAut

A tanfolyam során feladatokon keresztül sajátítjuk el a Power Automate használati ismereteit. Készítünk új feladathoz tartozó mappa- és fájlkörnyezetet, táblázat adatrekordjai alapján végzünk műveleteket, Outlook 365 fiókunkba érkező bizonyos feltételeknek eleget tevő levelek adatai alapján más alkalmazásokban hajtunk végre műveleteket, Excel vagy SharePoint lista alapján készítünk és küldünk leveleket. Azoknak a felhasználóknak nyújt segítséget, akiknek napi munkájában sok az olyan hasonlóan végzendő számítógépes ismétlődő feladat, amely több alkalmazás igénybevételével történik. Feladatai egy része ráadásul az Office 365 felhőrendszerében végzendő. Ezeket automatizálni szeretné, van affinitása az egyszerűbb programozási feladatok megoldása iránt, ugyanakkor nem szeretne mélyebben megismerkedi egy programnyelv használatával sem. Excel középhaladó-haladó, Outlook alap. Gyakorlat a OneDrive vagy SharePoint tárhely, a webes Outlook 365 felhasználói szintű használatában. VBA alap      1.    Alapfogalmak, előkészítés ›  A PowerAutomate feladat ›  folyamatok típusai (felhő- (Cloud), asztali (Desktop), üzleti folyamatok (Business process flows)). ›  átjáró készítése      2.    Asztali folyamatok ›  Alapok PowerAutomateDesktop felépítése változók kapcsolat a felhasználóval (üzenetablakok) változók értékeinek módosítása fájl- és mappaműveletek ›  Programok indítása,vezérlése, bezárása Rekorder sajátosságai, problémái, használata UserInterface (felhasználói felület) kezelése Excel, Outlook és egyéb alkalmazások meghívása, használata ›  Programvezérlés, ciklusok készítése alprogram készítése, használata elágazások és szelekciók For,ForEach ciklus While ciklus      3.    Felhőfolyamatok ›  Folyamatok készítése sablon alapján folyamat létrehozása módosítása futtatása ›  PowerAutomate webes alkalmazás felhasználói felülete ›  Egyéni folyamatok készítése indítási lehetőségek (kézi (azonnali), automatikus (eseményvezérlés), ütemezett) alkalmazások (Excel, Sharepoint, Outlook365) legfontosabb műveletei változókezelés, adatok beolvasása táblákból lista létrehozása, szűrése, lista alapján levélküldés elágazások készítése ciklusok készítés

Időtartam:1 nap /8 tanóra
Nehézségi szint:
  • Kezdő

Hírlevél feliratkozás

Az Adatvédelmi szabályzatot megértettem és elfogadom, feliratkozom a Számalk hírlevelére.

Tanfolyami naptár