Mi az a CRM?
A CRM az angol Customer Relationship Management kifejezés rövidítése, amelyet magyarul ügyfélkapcsolat-kezelés néven szoktunk emlegetni. A CRM szoftver célja, hogy a cég partnerei felé irányuló folyamatokat támogassa, illetve hogy jelenlegi és potenciális ügyfelekkel kapcsolatos információkat tárolja.
A CRM biztosítja az ügyfelek folyamatos igényfelmérését, az igények legmegfelelőbb kiszolgálását, mindezek eredményeképpen a termékek és szolgáltatások hatékonyabb eladását teszi lehetővé. Az ügyfél elégedettség és azon túlmenően az ügyfél lojalitás egyik elengedhetetlen feltétele, hogy a vállalat egységes, teljes képet kapjon minden egyes ügyfélről.
Mivel napjainkban egy cég munkája során sok ügyféllel tartja a kapcsolatot, előfordulhat, hogy több kolléga foglalkozik ugyanazzal az üzletféllel vagy projekttel. A hatékonyabb, átláthatóbb információáramlásban segít a CRM rendszer, amely egyben a cég a naprakész központi adatbázisa is egyben.
Microsoft Dynamics CRM online
A Microsoft Dynamics CRM a Microsoft ügyfélkapcsolat-kezelési (CRM) megoldása, amely közösségi információk, üzleti intelligencia és felhőalapú, helyszíni vagy hibrid kampánykezelés segítségével fokozza az értékesítési és marketinges tevékenységek hatékonyságát.
Hatékony értékesítés
Az ügyfelek többet tudnak, mint valaha – hamarabb döntenek a vásárlásról, mint hogy Ön megjelenne náluk. Az értékesítési csapatának alkalmazkodnia kell az ügyfelek új generációjához – szorosabb kapcsolatot kell kiépíteniük az ügyfelekkel és személyre kell szabni minden kommunikációt. A Microsoft Dynamics CRM használatával újragondolhatják az új típusú ügyfeleknek történő értékesítést. Az értékesítési képviselői így jobban összpontosíthatnak, rövidebb értékesítési ciklus mellett többet értékesíthetnek.
Teljes körű gondoskodás
A közösségi oldalak és a mobilitás megváltoztatták az ügyfelek szolgáltatásokkal kapcsolatos elvárásait. Az ügyfelek minőségi, személyre szabott szolgáltatást várnak – a saját elvárásaiknak megfelelően – a weben, a közösségi médiában, mobilon és telefonon egyaránt. A Microsoft Dynamics CRM használatával releváns, személyre szabott szolgáltatást nyújthat meglévő és leendő ügyfelinek bármikor, bármilyen csatornán keresztül, így hosszú távra megnyerheti a bizalmukat. Biztosítson munkatársainak minden szükséges eszközt egy karnyújtásnyira, hogy kitűnő szolgáltatásban részesíthesse az ügyfeleit.
Hatékonyabb piacszerzés
A marketing gyorsabban változik, mint valaha. A marketingszakemberek nagyobb részt vesznek ki az ügyfelek megnyeréséből és ehhez új módszereket kell alkalmazniuk új értékesítési csatornák felhasználásával, hogy lenyűgöző vásárlói élményt biztosíthassanak, miközben nyomon követik a marketinges befektetés eredményeit is. A Microsoft Dynamics Marketing segítségével kihasználhatja a marketinges csapatában rejlő lehetőségeket. Egyszerűen megtervezheti és kivitelezheti a kampányait, valamint az elejétől a végéig mérheti azok hatékonyságát. Keltse életre marketinges elképzeléseit! Nyerje meg az ügyfeleket több értékesítési csatornán keresztül, készítsen prognózisokat és demonstrálja marketinges tevékenysége hatását.
Közösségi lehetőségek mindenkinek
A mai, közösségi hálózatokra és mobilitásra épülő világban a vállalkozásoknak gyorsabban kell lépniük és szélesebb körben kell megosztaniuk az ismereteiket, mint korábban valaha. Az ügyfeleket azok igényeinek megfelelően kell megkeresniük, ami fokozott elvárásokat támaszt a közösségi média használatával szemben. A Microsoft Dynamics CRM segítségével az értékesítési, szolgáltatási és marketinges csapatai a közvetlenül a Microsoft Dynamics CRM rendszerbe beépített közösségi eszközökkel kiemelkedő szolgáltatásokat biztosíthatnak az ügyfeleknek.
A Microsoft Dynamics egyszerűen használható, bárhonnan elérhető és integrálható jól bevált eszközeivel:
- Könnyen használható és jól együttműködik az Office 365-tel
- Személyre szabható, hogy úgy működjön, ahogy a vállalkozás számára a legmegfelelőbb
- A Microsoft üzemelteti, így nem kell az informatikai bevezetéssel foglalkozni
A CRM bevezetése
Egy CRM bevezetéskor az első feladat a cég folyamatainak, jelenlegi és optimális működésének alapos átgondolása és leírása (folyamatábrákkal, feladatokkal és felelősökkel), amiben a CRM tanácsadó fog segíteni. Erre a kidolgozott optimális működésre, teljesen egyedileg a cégre alakítják ki magát a CRM rendszert, ez nem egy kész (doboz) azonnal használható applikáció. Az erőssége éppen az egyediségében rejlik. Természetesen vannak „best practice”-ek, amiket a CRM tanácsadó (FITS Magyarország Kft) jól ismer és ezek alapján tud hasznos tanácsokat adni.
Forrás:
https://www.microsoft.com/hu-hu/dynamics/CRM.aspx