Értékesítő / Account Manager
A SZÁMALK Zrt. nagyvállalatok és kkv komplex oktatási igényeire kínál megoldásokat, melyek magukba foglalják az informatikai, projekt- és szolgáltatásmenedzsment tanfolyamok széles választékát, valamint készségfejlesztő és vezetői tréningeket. Bővülő termékpalettánk és egyre szélesebb ügyfélkörünk kezelésére keresünk ÉRTÉKESÍTŐ / ACCOUNT MANAGER munkatársat.
Feladatok
° A cég teljes oktatási portfoliójának tervszerű értékesítése vállalati ügyfelek számára
° Meglévő ügyfélkapcsolatok erősítése, fejlesztése (farming)
° Meglévő ügyfelek kiszolgálása (Ajánlatok elkészítése, értékesítési folyamat végig vitele)
° Új ügyfelek megkeresése a beérkező megkeresések és a meglévő kapcsolatrendszer alapján (hunting)
° Visszajelzés a cég vezetése számára a piaci igényekről és trendekről
° Ügyféladatbázis naprakész kezelése (CRM)
Elvárások
° Felsőfokú végzettség
° Előny: az informatikával kapcsolatos alapvető ismeretek
° Legalább 3 év értékesítési területen szerzett tapasztalat (előny, ha oktatási területen)
° Határozott fellépés, jó kommunikációs készség
° Sikerorientáltság és ügyfélközpontúság
° Proaktivitás, önálló munkavégzés
° Felhasználói szintű számítógépes ismeretek (MS Office és előny valamilyen CRM vagy ERP rendszer ismerete)
° B kategóriás jogosítvány
° Tárgyalóképes angol nyelvtudás
Amit kínálunk
° Fiatalos csapat, jó közösség
° Alapfizetés + a teljesítménnyel arányos jutalék
° Céges autó a betanulást követően
° mobiltelefon, laptop, mobil internet
° Személyre szabott coaching formájában szakmai és kereskedelmi támogatás
° Folyamatos szakmai továbbképzés
Munkavégzés helye: Budapest XIII. ker., de az ügyfél látogatások az ország egész területére kiterjednek
Fényképes, magyar nyelvű, az értékesítési tapasztalatot részletesen bemutató önéletrajzot, a bérigény megjelölésével a hr@szamalk.hu email címre várjuk.
A beérkezett önéletrajzok értékelése után személyes interjúra hívjuk be a kiválasztott jelentkezőket.