Vissza

HOME OFFICE TÁMOGATÓ TRÉNINGEK MUNKAVÁLLALÓKNAK

HOME OFFICE TÁMOGATÓ TRÉNINGEK MUNKAVÁLLALÓKNAK

Aki hozzászokott az irodai keretek közötti napirendhez és munkavégzéshez, annak a home office új kihívásokat tartogat. A magánélet színterére helyeződik a munkahely, ezzel összekeveredhet a házimunka ideje a szakmai feladatok elvégzésével, és teljesen szétcsúszhat a napirend, ha nem tartjuk fegyelmezetten kézben a dolgokat. Munkavállalókat támogató tréningjeinkkel segítünk Önnek, hogy ne legyen káosz az otthoni munkavégzés!

munkavallaloi_460x350_belso.jpg
45 000 Ft
(Bruttó ár: 57 150 Ft)

Out of the box thinking - Kreatív problémamegoldás

Kód: HOBOX

Olyan praktikus problémakezelési, gondolkodási és ötletgeneráló technikák megismerése és gyakorlása, amelyek hatékonyan és strukturáltan segítik egy adott probléma feltárását, megoldását és a tovább lépést. Célunk, hogy felszabadítsuk a résztvevők kreatív energiáit, készségszintre emeljük a kreatív gondolkodást és problémamegoldást. Ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék fejleszteni kreatív problémamegoldó képességüket, hogy minél rugalmasabban és hatékonyabban tudjanak alkalmazkodni a kihívásokhoz. Az „out of the box” gondolkodás nagymértékben elősegíti a megváltozott körülményekhez való sikeres adaptációt, fejleszti a résztvevők rezilienciáját. Hogyan tudunk strukturáltan megoldani egy problémát? Hogyan tudjuk a saját illetve munkatársaink kreatív erőforrásait kiaknázni? Milyen kreatív problémamegoldó eszközök állnak rendelkezésünkre? Milyen módszerekkel tudjuk az ötletek megszületését ösztönözni? Mik a leghatékonyabb feladatmegoldó és döntéssegítő technikák? Mi a probléma? A probléma beazonosítása Konvergens vs. divergens gondolkodás – mikor melyiket alkalmazzuk? A tudatos problémamegoldás folyamata, lépései Paradigmaváltó gyakorlatok Kreatív problémafeltáró, megoldás kereső és döntést segítő módszerek 5 miért  módszer Vizualizáció Elmetérkép Brainstorming, negatív brainstorming Ishikawa-diagram (halszálka módszer) Fa diagram Hat kalap módszer Coaching szemléletű problémamegoldás Szűrőrács    

Időtartam:2 x 0,5 nap (4 óra)
Nehézségi szint:
  • Kezdő
munkavallaloi_460x350_belso.jpg
45 000 Ft
(Bruttó ár: 57 150 Ft)

Idő-, és feladatszervezés otthoni munkavégzésnél

Kód: HOIDOG

Olyan módszerek, technikák, és gondolkodásmód elsajátítása, ami segíti a hatékony időgazdálkodást a megváltozott körülmények között a home office-ban. Az ösztönös és eredménytelen időgazdálkodási szokásaink felismerését követően hatékony és egyben tudatos időgazdálkodás elsajátítása. Ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék fejleszteni tudatosságukat az időgazdálkodás terén, szeretnék hatékonyabban beosztani idejüket és feladataikat home office-ban. Hogyan tudjuk kihasználni a home office előnyeit? Milyen személyes tényezők rossz szokások akadályozzák a hatékony időgazdálkodást? Milyen lehetőségek vannak ezek leküzdésére? Hogyan kezeljük az időrablókat? Hogyan osszuk be az időnket és miként priorizáljuk a feladatokat? Hogyan tűzzünk ki megvalósítható, reális célokat? Hogyan hat a kommunikáció a hatékony időgazdálkodásra, együttműködésre? Tipikus időgazdálkodási nehézségek a home office-ban Én és a körülöttem élők – a házirend Időrablók beazonosítása és kezelése (pl. halogatás, félbeszakítások) Egyéni eredményességi és aktivitási görbe kihasználása Meghatározó reggelek: a sikeres emberek 10 rituáléja Proaktivitás vs. reagálás Időgazdálkodási eszközök home office-ban A jó to do list ismérvei, feladatterv készítése Hatékony célkitűzés - munkaidő központúság helyett eredményközpontúság Priorizálás: Fontos /sürgős mátrix, Pareto elv A delegálás lépései és gyakorlata Konstruktív nemet mondás, a félbeszakítások elkerülése A hatékony kommunikáció nyeresége:  

Időtartam:1 nap
Nehézségi szint:
  • Kezdő
munkavallaloi_460x350_belso.jpg
45 000 Ft
(Bruttó ár: 57 150 Ft)

Prezentáció online térben

Kód: HOPREZ

A program célja a nyilvános megszólalások és szakmai prezentációk hatékonyságának növelése, magabiztos kommunikációs eszköztár és stílus elsajátításával. A képzés 3 fő területen fejleszti a résztvevők kompetenciáját: Tervezés – hogyan építsem fel a prezentációmat? Design – milyen módon jelenítsem meg a mondandómat? Előadásmód – hogyan legyek hiteles előadó? Ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék fejleszteni előadói készségüket, hatékonyabbá tenni üzenetük átadását. Hogyan tervezzünk meg és építsünk fel egy prezentációt, hogy átmenjen az üzenet? Hogyan teremtsük meg a hitelességet? Hogyan kezeljük magabiztosan az előadás körülményeiből és a hallgatóság váratlan visszajelzéseiből adódó stresszhelyzeteket? Milyen verbális és non-verbális eszközök vannak a hallgatóság figyelmének megragadásához és fenntartásához online? Milyen audio-vizuális segédeszközöket alkalmazzunk? Hogyan tegyük a diákat hatásossá? Tervezés Felkészülés: Ki a közönségem? Mi a cél? Mi az üzenet? Kreatív eszközök a tervezéshez A prezentáció tartalmának megtervezése Figyelemfelkeltő megnyitási és lezárási technikák Struktúra - A prezentáció hatásos felépítése Bizonyítékok használata, érveléstechnika A meggyőzés eszközei: logika és érzelmekre apellálás   Design – Vizuális segédeszközök használata Vizualitás az online térben Interaktív megoldások online (tippek, trükkök) ZEN prezentáció alapelvei Grafikonok, folyamatábrák, diagramok bemutatása   Előadásmód – A hitelesség megteremtése Verbális és nonverbális kommunikáció – saját előadói stílus megtalálása, finomhangolása A stressz kezelése – magabiztos előadói üzemmód megteremtése Kérdezz-felelek – kihívást jelentő helyzetek, nehéz kérdések kezelése  

Időtartam:2 x 0,5 nap (4 óra)
Nehézségi szint:
  • Kezdő
munkavallaloi_460x350_belso.jpg
45 000 Ft
(Bruttó ár: 57 150 Ft)

Reziliencia - a változásokhoz való sikeres alkalmazkodás

Kód: HOREZ

Második időpont: 2020. 06. 04. (9:00-12:45) A tréning célja, hogy a résztvevők minél rugalmasabb ellenállási képességgel tudjanak reagálni az aktuális változásokra. A sikeres adaptáció az erőteljes külső hatásokhoz növeli a munkatársak megküzdési képességét a nehézségek közepette, ezzel párhuzamosan hatékonyságukat, proaktivitásukat, jó problémamegoldó képességüket. Ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék fejleszteni mentális, lelki, érzelmi állóképességüket, hogy minél rugalmasabban és sikeresebben tudjanak alkalmazkodni a kihívásokhoz, megpróbáltatásokhoz, megváltozott körülményekhez. Mit jelent a változás, milyen érzelmi stádiumokon megyünk keresztül? Hogyan tudunk sikeresen alkalmazkodni az erőteljes külső hatásokhoz? Hogyan tudjuk mozgósítani külső és belső erőforrásainkat a nehézségek leküzdésében? Hogyan alkalmazhatunk aktív, problémamegoldó megközelítést? Hogyan fejleszthetjük lelki állóképességünket? Hogyan tudjuk konstruktívan megélni és használni a változás okozta tapasztalatainkat? Mi a reziliencia? Mit jelent a reziliens működés? Változás görbe (Kübler-Ross elmélete alapján) Érzelmek szabályozása, negatív érzelmek kezelése, impulzus kontroll Negatív gondolkodási szokássablonok átalakítása Realista optimizmus Rugalmas gondolkodás, perspektíva váltás, átkeretezés technikája Empátia fejlesztése (önmagam és a környezetem felé) Személyes hatékonyság érzetének növelése Nyitottság az új kihívások felé – új cél megtalálása, fejlődés lehetőségeinek a feltárása  

Időtartam:2 x 0,5 nap (4 óra)
Nehézségi szint:
  • Kezdő
munkavallaloi_460x350_belso.jpg
45 000 Ft
(Bruttó ár: 57 150 Ft)

Stresszkezelés

Kód: HOSTRESS

A megváltozott körülményekből adódó elkerülhetetlen stressz kezelhetővé tétele, megküzdési stratégiák elsajátítása által. A stresszes helyzetek magabiztos kezelése által jobb közérzet, eredményesebb munkavégzés, magasabb teljesítmény elérése. A képzés során az alábbi 3 lépésen kísérjük végig a résztvevőket: Stressztünetek beazonosítása – hogyan hat rám a stressz? Külső/belső, akut és krónikus stresszorok beazonosítása  - milyen kiváltó okok hatnak rám különösen? Stresszkezelési technikák? – mik működnek nekem? mikor melyiket és hogyan alkalmazzam? Ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék fejleszteni tudatosságukat az aktuálisan kialakult helyzet által őket érő stressz kezelésében.   Milyen jótékony és kártékony hatása van a stressznek a hétköznapjainkra? Hogyan előzzük meg és kezeljük hatékonyan a distresszt? Milyen módszerek segíthetik az ellazulást és a figyelem koncentrálását? Hogyan kezeljük az érzelmeket stresszes helyzetekben, milyen megküzdési stratégiákat alkalmazhatunk? Hogyan alakítsunk ki egészségesebb és stressz mentesebb életmódot és környezetet? Mi a stressz? Stressz elmélet rövid megismerése Stressz érzékenységi skála – saját stressz szint megállapítása A stressz pozitív és negatív hatása A stressz fizikai, mentális, lelki és viselkedésbeli tüneteinek beazonosítása Aktuális és krónikus, belső és külső stresszorok beazonosítása – mire van ráhatásom, mire nincs? Stresszkezelési stratégiák – 4A technika (a csoport igényeire reagáló stresszkezelő eszközök, módszerek) Az elkerülés, átalakítás, alkalmazkodás, elfogadás stratégiái – mikor melyiket és hogyan alkalmazzam? Rövid testi és lelki lazító gyakorlatok, légzéstechnika Aktív, passzív relaxációs technikák Megküzdési erőforrások  

Időtartam:2 x 0,5 nap (4 óra)
Nehézségi szint:
  • Kezdő
munkavallaloi_460x350_belso.jpg
45 000 Ft
(Bruttó ár: 57 150 Ft)

Work-life balance - új egyensúly egy felborult egyensúlyi állapotban

Kód: HOWORK

A munka és magánélet egyensúlyának megteremtése azáltal, hogy a résztvevők felismerik, hogy az aktuális kibillent állapotban milyen kisebb, nagyobb változtatásokkal tudnak megvalósítani egy kiegyensúlyozottabb, erőforrásokkal telibb életet. A képzés abban kíván támogatást nyújtani a résztvevőknek, hogy végigkíséri őket az alábbi három lépésen: Egyensúlyi állapot elvesztése (diagnózis) – hogy állok most? Átrendeződés, fejlődés – mire van ráhatásom? min változtathatok? Rugalmas, új egyensúly megteremtése (célkitűzés) – mit fogok tenni másképp? Ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék fejleszteni azon képességüket, hogy minél rugalmasabban és hatékonyabban tudjanak alkalmazkodni a kihívásokhoz, a megváltozott körülményekhez és törekszenek egy új egyensúlyi állapot megteremtésére. Hol borul az egyensúly és hogyan hozható létre egy új egyensúly? Hogyan kezeljük a kibillent helyzetből adódó stresszt? Milyen megküzdési erőforrásokkal rendelkezünk? Milyen változtatások szükségesek az egyensúly létrehozásához és megtartásához? Hogyan tehetjük a munkánkat örömtelibbé, hatékonyabbá? Mit is jelent valójában a munka-magánélet egyensúly? – paradigmaváltó megközelítésben Életkerék – aktuális állapot feltérképezése A kibillent egyensúlyi állapot kezelése – stresszkezelési stratégiák Energia mérleg Energizáló tényezők beazonosítása – mit tehetek, hogy minél több legyen belőle? Energiát lemerítő tényezők beazonosítása – mit tehetek ezek csökkentéséért? (csoport igényeire reagáló technikák, eszközök, módszerek) Aktív és passzív relaxációs technikák Pozitív gondolkodásmód, pozitív attitűd - FISH filozófia az örömteli, energikus munkavégzésért Célkitűzés az egészséges egyensúlyért – min változtathatok?    

Időtartam:2 x 0,5 nap (4 óra)
Nehézségi szint:
  • Kezdő

Hírlevél feliratkozás

Az Adatvédelmi szabályzatot megértettem és elfogadom, feliratkozom a Számalk hírlevelére.

Tanfolyami naptár