A világ bármely pontjáról elérhető, valós idejű online képzés a világhálón keresztül, melynek keretében a hallgató egy alkalmazás segítségével valós időben látja, hallja, követheti nyomon a tanteremben zajló eseményeket; tanárával és csoporttársaival egy virtuális tanteremben, élő óra keretében találkozik, kérdéseket tehet fel, illetve válaszolhat az oktatónak vagy a többi tanulónak.
Ajánljuk, ha...
térbeli vagy időbeli korlátok miatt nem tud személyesen részt venni a képzésen
fontos, hogy a tananyagot és a feladatokat is bárhol és bármikor elérhesse
az utazás kiiktatásával időt és költséget szeretne megtakarítani
külföldről vagy távoli helyről szeretné a képzést igénybe venni
A tréning célja, hogy egységes vezetői háttértudást és eszköztárat kapjanak;
Interaktív gyakorlatok segítségével felismerjék a "menedzser" és a "leader" közötti különbségeket;
Megteremtsék a saját vezetői én-képüket, növeljék az önismeretüket és önreflexiójukat, hogy hatékonyan azonosulni tudjanak a szerepükkel;
Megtalálják a saját vezetői "miért"-jüket, küldetésüket, és tudják harmonizálni a saját céljaikat a vállalat céljaival, valamint megtanuljanak SMART célokat kitűzni;
Elsajátítsák a csapatépítés és csapatmenedzsment legfontosabb módszereit;
Konkrét visszajelzés- és motivációs eszköztárat kapjanak, amellyel növelni tudják a saját és csapatuk teljesítményét;
Vezetői modellek (pl. teljesítmény-modell, PART-modell) mélyebb megismerésével tudatosítsák a saját szerepüket a vezetői társadalomban.
Kiknek ajánljuk
Újonnan kinevezett, vagy kinevezés előtt álló vezetőknek.
A program végére a résztvevők gyakorlati úton, a tapasztalati tanulás segítségével választ kapnak az alábbi kérdésekre
Hogyan lehet tudatosan használni a vezetői eszközöket a vállalati célok elérése érdekében?
Milyen módszerekkel tudjuk hatékonyan menedzselni és motiválni a saját csapatukat?
Hogy tudunk azonosulni a vezetői szereppel, és vezetőként hogyan tehetjük hatékonyabbá a csapatunk és a saját munkafolyamatainkat?
Áttekintő tematika
Vezetési stílusok és funkciók
Vezetői szerepkörök
A hitelesség, mint a vezetés sarokköve
Csapatépítés
Döntéshozatal
Az emberekkel való bánásmód elvei és gyakorlata
Motiválási eszközök és módszerek
Konfliktusok kezelése
Kommunikáció
A teljesítmény értékelése
Visszajelzés, a pozitív és negatív kritika megfogalmazása
Oldalunk cookie-kat ("sütiket") használ. Ezen fájlok információkat szolgáltatnak számunkra a felhasználó oldallátogatási szokásairól, de nem tárolnak személyes információkat. Szolgáltatásaink igénybe vételével Ön beleegyezik a cookie-k használatába.