Vissza

Kelló Éva

Szakmai tapasztalat: 10+ év

Egyéb tapasztalat:

- felsővezetői tapasztalat (17+ év)
- oktatói tapasztalat

Hitvallás:

  • Miért?
    Miért lettem coach?
    Számbavettem értékeimet, képességeimet, tapasztalataimat, tulajdonságaimat és sikereimet. Megfogalmaztam, mi az, amit szenvedéllyel csinálok, mi az a munka, amit nem tudok nem végezni, amihez kapcsolódóan szívesen olvasok, szívesen tanulok, amiről lelkesen mesélek. Így találtam meg azt a hivatást, ami örömöt szerez. Amiben értékeimet, személyiségemet és ezek hiteles kommunikálását munkaeszközként használhatom.
  • Hogyan?
    Számomra a coaching mindig személyes élmény és mindig másképp kihívás.
    A coachingban hagyatkozom intuícióimra. Kreatívan használom meglévő tudás- és eszköztáramat, hogy azt az adott személyhez és feladathoz illeszkedően alkalmazzam.
    Munkámban kiemelten támaszkodom az elméleti alapok ismeretére.
    Folyamataimhoz tapasztalati hátteret biztosít a vezetésben, az üzleti működésben és a szervezeti folyamatokban szerzett sok éves vezetői gyakorlatom. 
    Több megközelítést alkalmazó coach vagyok.
    Coaching folyamataim cél- és eredmény orientáltak. Pragmatikus megközelítésűek. Törekszem konkrétumok – tények, ismeretek, esetek, anyagok – alapján dolgozni.
    Eszközök, megközelítések, melyekkel a folyamataimban találkozhat
     - értő hallgatás
     - kérdések
     - visszajelzések
     - tudás- és szemlélet frissítés
     - könyv- és cikk ajánlás
     - mindmapping
     - tesztek, kérdőívek
     - monitoring
     - dokumentum- és esetelemzés
     - szempontváltás
     - átkeretezés
     - szociometria
     - shadow coaching
     - vizuális technikák (rajzolás)
     - szerep- és szituációs játékok
     - üzleti történetek
     - írás (kreatív írás, tematikus fogalmazások)
     - további coaching eszközök és megközelítések rugalmas alkalmazása
  • Mit?
     - vezetői szerepfelfogás, vezetői eszköztár kialakítása
     - motiválás
     - delegálás
     - teljesítményértékelés
     - konfliktuskezelés
     - kommunikáció (tárgyalási helyzetek kezelése,
     - asszertív kommunikáció)
     - időgazdálkodás
     - karriermenedzsment-karrierváltás
     - önismeret, érzelmi intelligencia
     - szakmai profil kialakítása
     - munka-magánélet egyensúlya
     - stresszkezelés, kiégés
     - visszajelzés adása, fogadása
     - döntéshozatal
     - szervezetfejlesztés, szervezeti kultúra váltás vezetői támogatása
     - kinevezett vezető támogatása
     - talent program résztvevőinek fejlesztése
     - prezentációs készség fejlesztése

Referencia

- bankszektor
- kereskedelem
- IT
- logisztika
- ipar
- szolgáltatás
- felsőoktatás

Hírlevél feliratkozás

Az Adatvédelmi szabályzatot megértettem és elfogadom, feliratkozom a Számalk hírlevelére.

Tanfolyami naptár