A világ bármely pontjáról elérhető, valós idejű online képzés a világhálón keresztül, melynek keretében a hallgató egy alkalmazás segítségével valós időben látja, hallja, követheti nyomon a tanteremben zajló eseményeket; tanárával és csoporttársaival egy virtuális tanteremben, élő óra keretében találkozik, kérdéseket tehet fel, illetve válaszolhat az oktatónak vagy a többi tanulónak.
Ajánljuk, ha...
térbeli vagy időbeli korlátok miatt nem tud személyesen részt venni a képzésen
fontos, hogy a tananyagot és a feladatokat is bárhol és bármikor elérhesse
az utazás kiiktatásával időt és költséget szeretne megtakarítani
külföldről vagy távoli helyről szeretné a képzést igénybe venni
A képregény készítés egy olyan csapatépítő feladat, ahol mindenki megtalálja a számára megfelelő feladatot. Szükség van forgatókönyvíróra, rendezőre, színészekre, jelmeztervezőkre, öltöztetőkre, sminkesekre és fotósra. Természetesen azok sem maradnak munka nélkül, akik szívesebben ülnek a számítógép előtt, hiszen szükség van egy-két ügyes kezű szerkesztőre is. A résztvevők a megadott témakörben megírnak egy rövid, vidám történetet, amelyből egy képregényt kell készíteniük a rendelkezésükre bocsájtott eszközök, digitális fényképezőgép, jelmezek és számítógépes program segítségével. Az elkészült produkciót a csapatok bemutatják egymásnak projektoron keresztül, majd DVD-re rögzítjük és a csapatok megkapják ajándékba.
A játék célja
A résztvevőknek, csapatoknak egy színvonalas, vidám képregényt összeállítani, amihez biztosítunk jelmezeket és egy képregény készítő programot. Szervezetten kell dolgozniuk, hiszen meghatározott idő alatt kell egy történetet elmesélniük úgy, hogy minden résztvevő megtalálja a saját szerepét a feladatban. Kell forgatókönyvíró, öltöztető, sminkes, színész, fotós, vágó és aki ötletel, szerkeszti a képeket és szövegek kreál a képkockákba.
A játék megvalósítása
Nagyon fontos a kreativitás, a feladat kiosztása, az idő felhasználása, a csapatmunka, a szervezettség, és a prezentációs készség. Az a csapat teljesíti legjobban a feladatot, amelyik az elkészült képregényével legjobban meglepi és megnevetteti a többi résztvevőt. Az elkészült művet adathordozó formájában magukkal tudják vinni a tréning után a résztvevő csapatok, hogy később fel tudják idézni a tréninget.
Ez a weboldal a felhasználói élmény fokozása érdekében sütiket (cookie) használ. Az oldal használatával hozzájárul az adatok elemzéséhez, használatához.