A világ bármely pontjáról elérhető, valós idejű online képzés a világhálón keresztül, melynek keretében a hallgató egy alkalmazás segítségével valós időben látja, hallja, követheti nyomon a tanteremben zajló eseményeket; tanárával és csoporttársaival egy virtuális tanteremben, élő óra keretében találkozik, kérdéseket tehet fel, illetve válaszolhat az oktatónak vagy a többi tanulónak.
Ajánljuk, ha...
térbeli vagy időbeli korlátok miatt nem tud személyesen részt venni a képzésen
fontos, hogy a tananyagot és a feladatokat is bárhol és bármikor elérhesse
az utazás kiiktatásával időt és költséget szeretne megtakarítani
külföldről vagy távoli helyről szeretné a képzést igénybe venni
Jól tárgyalni hatalmas előny. Azonban ahhoz, hogy tárgyalási készségeinket magasabb szintre emeljük, nem elegendő pusztán a tárgyalástechnikai alapfogalmak, a tárgyalás dimenzióinak vagy a tárgyalás lépéseinek ismerete. A tárgyalások célját tekintve különböző tárgyalási stratégiák, taktikák, és tárgyalási trükkök léteznek, amelyekre fel kell készülnünk. Fel kell építeni a tárgyalást, hogy mindig tudjuk a következő lépést, és mi vezessük a beszélgetést.
A tárgyalások során nem elegendő kifejteni álláspontunkat. Célunk az, hogy a tárgyalópartnert meggyőzzük annak helyességéről. Emellett az álláspontok különbözősége gyakran konfliktushelyzetet eredményezhet. Csak az lehet sikeres tárgyaló, aki ismeri és alkalmazza a megfelelő tárgyalási stratégiákat és taktikákat az eredményes és hatékony érdekérvényesítés érdekében.
A Tárgyalástechnika alaptréning II. képzési program ebben segít. A Tárgyalástechnika alaptréning I. programon megismert alapfogalmakra és kompetenciákra építve, azokat tovább bővítve fejleszti a résztvevőket.
A program végére a résztvevők képesek lesznek
A céljuknak és az adott tárgyalási szituációnak legmegfelelőbb tárgyalási stratégia és taktika kiválasztására;
Az önérvényesítő, partneri kommunikáció módszerének gyakorlására a tárgyalás során;
Igényeik, elvárásaik világos, egyértelmű, partneri megfogalmazására, ezáltal az aktív felelősségvállalásra, vezető szerep felvállalására;
Nyerő helyzetek és partneri viszony kialakítására kommunikációjuk során;
A nehéz tárgyalók kezelésére;
A különböző tárgyalási trükkök felismerésére és kivédésére a tárgyalás során.
Oldalunk cookie-kat ("sütiket") használ. Ezen fájlok információkat szolgáltatnak számunkra a felhasználó oldallátogatási szokásairól, de nem tárolnak személyes információkat. Szolgáltatásaink igénybe vételével Ön beleegyezik a cookie-k használatába.