Meghírdetett nyílt képzések
Mobil nézetben az eseménynaptár csak listanézetben tekinthető meg. Kérem kattintson az alábbi linkre!
| Előző hét Havi nézet Heti nézet Napi nézet Lista nézet Következő hét |
| 2021. Február 22., hétfő - 08. hét | |
|---|---|
| Esemény neve | Excel alapok - felzárkóztató képzés |
| Leírás | |
| Időpont | 2021-02-22 09:00:00 - 2021-02-22 17:00:00 |
| Kategória | MS Office és Irodai alkalmazások |
| Típus | Microsoft Excel képzések |
| Esemény neve | Java haladó programozási ismeretek |
| Leírás | |
| Időpont | 2021-02-22 09:00:00 - 2021-02-22 13:15:00 |
| Kategória | IT nyílt képzések |
| Típus | Java programozás |
| Esemény neve | ITIL® 4 Foundation tanfolyam |
| Leírás | |
| Időpont | 2021-02-22 09:00:00 - 2021-02-23 17:00:00 |
| Kategória | IT nyílt képzések |
| Típus | ITIL |
| Esemény neve | Access alapok |
| Leírás | |
| Időpont | 2021-02-22 09:00:00 - 2021-02-23 17:00:00 |
| Kategória | MS Office és Irodai alkalmazások |
| Típus | Microsoft Access képzések |
| 2021. Február 23., kedd - 08. hét | |
|---|---|
| Esemény neve | ITIL® 4 Foundation tanfolyam |
| Leírás | |
| Időpont | 2021-02-22 09:00:00 - 2021-02-23 17:00:00 |
| Kategória | IT nyílt képzések |
| Típus | ITIL |
| Esemény neve | Access alapok |
| Leírás | |
| Időpont | 2021-02-22 09:00:00 - 2021-02-23 17:00:00 |
| Kategória | MS Office és Irodai alkalmazások |
| Típus | Microsoft Access képzések |
| 2021. Február 24., szerda - 08. hét |
|---|
| 2021. Február 25., csütörtök - 08. hét | |
|---|---|
| Esemény neve | A PROJEKTMŰKÖDÉS SOFT OLDALA |
| Leírás | |
| Időpont | 2021-02-25 09:00:00 - 2021-02-25 17:00:00 |
| Kategória | Training&Coaching |
| Típus | Projektmenedzsment |
| Esemény neve | Microsoft OneDrive – fájlkezelés a felhőben - LIVE ONLINE |
| Leírás | |
| Időpont | 2021-02-25 10:00:00 - 2021-02-25 12:00:00 |
| Kategória | MS Office és Irodai alkalmazások |
| Típus | Office 365 |
| 2021. Február 26., péntek - 08. hét |
|---|
| 2021. Február 27., szombat - 08. hét |
|---|
| 2021. Február 28., vasárnap - 08. hét |
|---|





