Számalk Oktatási és Informatikai Zrt.
Cím: 1118 Budapest, Dayka Gábor u. 3.
E-mail: training##kukac##szamalk.hu
Telefon: +36 1 491 8974
A képzés célja:
fókuszon tartás, negatív visszajelzések kezelése (reziliencia-fejlesztés)
tudatosan építsék fel egy hónapjukat, lássák, mit, mennyit és hogyan fognak behozni => "plató-effektus" elkerülése
új ügyfelek felkeresése, frappáns nyitás, kapcsolatépítés
Sinek-féle Aranykör alkalmazása: ha ők hisznek a szolgáltatásban, akkor el fogják tudni adni => ennek érdekében önbecsülés és elkötelezettség fejlesztése => lássák meg a saját szolgáltatásuk nagyszerűségét
érvek gyűjtése, JEH-technika alkalmazása
konkrét tanácsok, tippek, tárgyalástechnikai módszerek átadása
tudatosan rákészüljenek, hogy ők mit tehetnek a siker érdekében és azért, hogy ők maguk sikeresebbek legyenek
A tréning végére a résztvevők gyakorlati úton választ kapnak az alábbi kérdésekre:
Mit ad a DISC személyiségtipológia?
Hogyan vihetjük gallyra a tárgyalást és a kommunikációt? Komplinikációs anti-technikák (ítélkezés, negatív ügyfélkarakterisztika, negatív nyelvhasználat, elhárító vagy nem kongruens testbeszéd, evidenciák alkalmazása)
Hogyan profilozzuk az ügyfelet és ő minket? Mitől vásárol vagy nem vásárol egy Apostol, egy Túsz, egy Rebellis és egy Zsoldos típusú ügyfél?
Mi jár az ügyfél fejében? Hogyan nyerhetjük és veszíthetjük el az ügyfelet?
Hogyan alkalmazzuk a Tudatos és asszertív ügyfélkommunikációt (nyitott kérdések, én-üzenetek, értő figyelem)
Eladni emberi dolog avagy a Pink-féle jobb agyféltekés értékesítés tudatos alkalmazása?
Mit tartalmaz a Cialdini 6 hatástörvénye – az értékesítési tárgyalások során a hatás mechanizmusok tudatos alkalmazása
Mit jelent a JEH-technika (jellemző - előny - hasznon megmutatása személyre- és cégre szabottan)
KATICA-modell avagy sales coaching? => új tárgyalási struktúra tudatos alkalmazása
Hogyan tudjuk a Sinek-féle Aranykör-modellt beépíteni a mindennapi tárgyalásokba?
Reziliencia-fejlesztés: Mit tegyünk, amikor az ügyfél nemet mond?
Ügyfél-karakterisztika => Milyen hívószakra "kattan" a vezér-típusú Piros és a tyúkanyó-típusú Sárga? (Hadvezéri retorika, ügyfélre szabott kommunikáció elsajátítása)