Vissza

ÉRTÉKESÍTÉSI "SUTTOGÓ" TRÉNING

ÉRTÉKESÍTÉSI "SUTTOGÓ" TRÉNING

Kód: SUTT-01
A képzés javasolt időtartama:1 nap
Érdeklődjön
Kérdésem van!

A képzés célja:

 

  • tudatos értékesítés, funnel-alapú gondolkodásmód
  • fókuszon tartás, negatív visszajelzések kezelése (reziliencia-fejlesztés)

  • tudatosan építsék fel egy hónapjukat, lássák, mit, mennyit és hogyan fognak behozni => "plató-effektus" elkerülése

  • új ügyfelek felkeresése, frappáns nyitás, kapcsolatépítés

  • Sinek-féle Aranykör alkalmazása: ha ők hisznek a szolgáltatásban, akkor el fogják tudni adni => ennek érdekében önbecsülés és elkötelezettség fejlesztése => lássák meg a saját szolgáltatásuk nagyszerűségét

  • érvek gyűjtése, JEH-technika alkalmazása

  • konkrét tanácsok, tippek, tárgyalástechnikai módszerek átadása

  • tudatosan rákészüljenek, hogy ők mit tehetnek a siker érdekében és azért, hogy ők maguk sikeresebbek legyenek


A tréning végére a résztvevők gyakorlati úton választ kapnak az alábbi kérdésekre:

  • Mit ad a DISC személyiségtipológia?

  • Hogyan vihetjük gallyra a tárgyalást és a kommunikációt? Komplinikációs anti-technikák (ítélkezés, negatív ügyfélkarakterisztika, negatív nyelvhasználat, elhárító vagy nem kongruens testbeszéd, evidenciák alkalmazása)

  • Hogyan profilozzuk az ügyfelet és ő minket? Mitől vásárol vagy nem vásárol egy Apostol, egy Túsz, egy Rebellis és egy Zsoldos típusú ügyfél?

  • Mi jár az ügyfél fejében? Hogyan nyerhetjük és veszíthetjük el az ügyfelet?

  • Hogyan alkalmazzuk a Tudatos és asszertív ügyfélkommunikációt (nyitott kérdések, én-üzenetek, értő figyelem)

  • Eladni emberi dolog avagy a Pink-féle jobb agyféltekés értékesítés tudatos alkalmazása?

  • Mit tartalmaz a Cialdini 6 hatástörvénye – az értékesítési tárgyalások során a hatás mechanizmusok tudatos alkalmazása

  • Mit jelent a JEH-technika (jellemző - előny - hasznon megmutatása személyre- és cégre szabottan)

  • KATICA-modell avagy sales coaching? => új tárgyalási struktúra tudatos alkalmazása

  • Hogyan tudjuk a Sinek-féle Aranykör-modellt beépíteni a mindennapi tárgyalásokba?

  • Reziliencia-fejlesztés: Mit tegyünk, amikor az ügyfél nemet mond?

  • Ügyfél-karakterisztika => Milyen hívószakra "kattan" a vezér-típusú Piros és a tyúkanyó-típusú Sárga? (Hadvezéri retorika, ügyfélre szabott kommunikáció elsajátítása)

 

Hírlevél feliratkozás

Az Adatvédelmi szabályzatot megértettem és elfogadom, feliratkozom a Számalk hírlevelére.