A világ bármely pontjáról elérhető, valós idejű online képzés a világhálón keresztül, melynek keretében a hallgató egy alkalmazás segítségével valós időben látja, hallja, követheti nyomon a tanteremben zajló eseményeket; tanárával és csoporttársaival egy virtuális tanteremben, élő óra keretében találkozik, kérdéseket tehet fel, illetve válaszolhat az oktatónak vagy a többi tanulónak.
Ajánljuk, ha...
térbeli vagy időbeli korlátok miatt nem tud személyesen részt venni a képzésen
fontos, hogy a tananyagot és a feladatokat is bárhol és bármikor elérhesse
az utazás kiiktatásával időt és költséget szeretne megtakarítani
külföldről vagy távoli helyről szeretné a képzést igénybe venni
A speciális élményprogram célja az együttműködés fejlesztése IT és mérnöki csapatok számára, a munkafolyamatok tökéletesítése csapatmunkában történő tervezéssel és megvalósítással. „Houston, van egy kis gond…” 55 órával és 55 perccel vagyunk a fellövés után. Képzelje csak el, hogy Ön is a fedélzeten utazik, amikor a legénység egyik tagja robajszerű zajról számol be. A szokatlan hangot a műszaki egységben lévő 2. sz. oxigéntartály felrobbanása okozta. A tartály az Apollo űrhajó elsődleges energiaforrását jelentő üzemanyagcellákat táplálta oxigénnel. A tartalékakkumulátorokról a parancsnoki és műszaki egységet (CSM) legfeljebb tíz órán át lehetett működtetni. Hazatérésig viszont még legalább 87 órát kellett eltöltenie a legénységnek a lassanként működésképtelenné váló űrhajóban. A földi személyzet minden erejét megfeszítve dolgozik a rendkívüli helyzet következtében előálló újabb és újabb problémák megoldásán. Az idő azonban egyre fogy. Nagyon gyorsan fogy… Üdvözöljük Apollo 13 szimulációs játékunkon („Apollo 13 – an ITSM case experience™”).
A tréning az Apollo 13 űrhajó útja során a valóságban megtörtént szituációkat dolgozza fel. A résztvevők a houstoni irányítóközpont szerepköreit betöltve, csapatként dolgoznak, feladatuk: a megsérült űrhajót és a legénységet épségben visszahozni a Földre.
A játék célközönsége
Informatikai és mérnöki területen dolgozó csapatok számára javasoljuk együttműködés-fejlesztésre, csapatépítésre.
A szimulációs játék lényege
A résztvevők egy 8-15 fős csapat tagjaiként a houstoni irányító központ különféle szerepköreit töltik be. A csapat a misszió fent leírt négy fázisának feladatait végzi el, és lekezeli a felmerülő rendkívüli eseményeket és szituációkat. Az egyes fázisok tevékenységei a következő lépésekre oszthatók: folyamat megtervezése, szimuláció végrehajtása, értékelés és jelentéskészítés. A játék során végig különféle ITIL folyamatokra lesz szükség ahhoz, hogy a földi személyzet és a legénység tagjai leküzdhessék a nehézségeket, és időben elvégezhessék a szükséges változtatásokat az űrhajó konfigurációjával és pályájával kapcsolatban.
A szimulációs játék célja
Együttműködés gyakorlása egy izgalmas, interaktív játék keretében
Stressztűrés, viselkedés időnyomás alatt
Problémamegoldó képesség vizsgálata, új és váratlan eseményekre való reagálás képességei
Kommunikáció a csapaton belül, az információ áramlásának hatékonysága
Ügyfélkezelés és ügyfél-kommunikáció
Az Apollo 13 történetének feldolgozásán keresztül az ITIL folyamatok használatának bemutatása
A folyamatok közötti kölcsönös függőségek, illetve a folyamatok által az üzleti folytonosságra gyakorolt hatások bemutatása
A munkafolyamatok jobb megértése. Annak megismerése, hogy megfelelő tervezéssel hogyan lehet javítani egy szolgáltató szervezet teljesítményét
Munkafolyamatok tökéletesítése, csapatmunkában történő tervezéssel és megvalósítással
Oldalunk cookie-kat ("sütiket") használ. Ezen fájlok információkat szolgáltatnak számunkra a felhasználó oldallátogatási szokásairól, de nem tárolnak személyes információkat. Szolgáltatásaink igénybe vételével Ön beleegyezik a cookie-k használatába.