Vissza

Idő-, és feladatszervezés otthoni munkavégzésnél

Idő-, és feladatszervezés otthoni munkavégzésnél

Kód: HO_IDO
Időtartam:2 x 0,5 nap (4 óra)
Nehézségi szint:
  • Kezdő
60 000 Ft
(Bruttó ár: 76 200 Ft)
Kérdésem van!
Képzés nyelve
magyar
- + Jelentkezem

A képzést online formában, a Zoom rendszer segítségével (ami alkalmas céges meetingek szervezésére és lebonyolítására is) tartjuk meg. Minden képzés elején rövid tájékozatóval és felkészítéssel segítjük a program használatát.

A tréning célja:

  • A tréning célja, hogy a résztvevőket felkészítse a megváltozott munkakörülményekre és támpontokat adjon azok agilis és gördülékeny kezelésére, hogy a résztvevők a távolból is a hatékony munkavégzést segítő időgazdálkodási rutinokat alakítsanak ki.  A prioritások sok területen most még a korábbiaknál is gyorsabban változnak, – ezeket a változásokat kellő rugalmassággal, magabiztos idő és feladatszervezéssel tudják kezelni.

KInek ajánljuk

  • A megváltozott munkakörülmények új kihívások elé állítanak mindenkit. A vezetők részéről sokkal pontosabb (akár más jellegű) célállítást, priorizálást, feladat szervezést és kiosztást, a munkatársaktól pedig következetesebb és pontosabb végrehajtást kíván. A képzést ajánljuk azoknak a vezetőknek, akik új rutinokat alakítanának ki – alkalmazkodva az új helyzethez. Akik önálló időbeosztásra és munkavégzésre akarják ösztönözni munkatársaikat is.

A képzés végére a résztvevők gyakorlati úton, a tapasztalati tanulás segítségével választ kapnak az alábbi kérdésekre

  • Időrablók azonosítása és lehetséges kezelésük távmunkában.
  • Mi fontos, mi sürgős? Egyértelmű prioritások
  • Proaktivitás vezetőként – hogyan ösztönözzük munkatársainkat is erre?
  • Hogyan delegáljak és mit kinek?
  • Hogyan kövessem nyomon a feladatokat?
  • Meeting. Mikor, kinek és milyen formában?

Áttekintő tematika

  • Időrablók=> befolyásolási körök – mire van ráhatásom, mire nincs?

  • SMART, SARMT célállítás => életterületek

  • Eisenhower mátrix => fontos, sürgős feladatok, 4 negyedes tervezés

  • TO DO lista=> szempontok a csoportosításhoz

  • Feladattervezés, feladatszervezés

  • Delegálás=> 9 lépésben

     

 

Hírlevél feliratkozás

Az Adatvédelmi szabályzatot megértettem és elfogadom, feliratkozom a Számalk hírlevelére.