Vissza

Online meetingek szervezése és vezetése

Online meetingek szervezése és vezetése

Kód: HO_MEET
Időtartam:2 x 0,5 nap (4 óra)
Nehézségi szint:
  • Kezdő
45 000 Ft
(Bruttó ár: 57 150 Ft)
Kérdésem van!
Képzés nyelve
magyar
- + Jelentkezem

A képzést online formában, a Zoom rendszer segítségével (ami alkalmas céges meetingek szervezésére és lebonyolítására is) tartjuk meg. Minden képzés elején rövid tájékozatóval és felkészítéssel segítjük a program használatát.

A tréning célja:

  • A tréning célja, hogy a résztvevőket felkészítse a mindenki számára hasznos és élvezetes és leginkább hatékony meetingek szervezésére, megtartására.  Jelen helyzetben (ahogy a korábbi rutin szerint is) a meeting a legfontosabb kapcsolattartási és munkaforma. Mégis a legtöbben arról számolnak be, hogy unatkoznak, minden mással töltik az időt közben élőben is. Az online térben ha lehet még nehezebb fenntartani az érdeklődést, a figyelmet és közös munkára hívni munkatársainkat – ehhez adunk ötleteket, tippeket a képzésen.

KInek ajánljuk

  • Vezetőknek, akik ebben az időszakban is szeretnének hatékony, a munkatársak bevonására és a közös munkára alkalmas meetingeket tartani ezzel megteremtve és fenntartva és növelve a közös munkavégzés örömét. Akik szeretnék megtanulni, hogy a meeting ne időrablóként, hanem annak segítésére legyen jelen a munkában minden érdekeltnél.

A képzés végére a résztvevők gyakorlati úton, a tapasztalati tanulás segítségével választ kapnak az alábbi kérdésekre

  • Mik az online tér sajátosságai a kommunikációban
  • Hogyan tervezz egy meetinget? Ha nincs cél, nincs meeting.
  • Hogyan szervezz egy online meetinget?
  • Mik a szerepkörök és kik a szereplők?
  • Hogyan állítsuk össze a meeting napirendjét?
  • Időtartam, időpont – mikor és milyen hosszan?
  • Mik lehetnek a kizökkentő tényezők és hogy kezeljük azokat?
  • Hogyan hozzunk döntést?
  • Hogyan kezeljük a résztvevőket? Nehéz résztvevő típusok

Áttekintő tematika

  • Tippek a figyelem felkeltésére és fenntartására => a figyelem természete online térben, aktivizálás
  • Brainstorming, tájékoztatás, stb. => meeting típusok
  • Résztvevők => szakértők, döntéshozó, érdekeltek, kivitelezők
  • Szerepkörök => teamvezető, moderátor, jegyző, időfelelős, parkolópálya felelős, résztvevők
  • Mindent megtettem a sikerért? => csekklista
  • Kérdezéstechnika => aki kérdez, az irányítja a beszélgetést
  • Kooperatív cálmegállapodások => hogy többet érjünk el, mint ami lehetségesnek tartottunk
  • Döntéshozatali formák => autokratikus, részvételen alapuló, demokratikus, szakértői, kompromisszumos, döntés elkerülése, konszenzusos döntés
  • Konfliktuskezelés => nehéz résztvevők

 

Hírlevél feliratkozás

Az Adatvédelmi szabályzatot megértettem és elfogadom, feliratkozom a Számalk hírlevelére.