ITIL Foundation tanfolyam

Az ITIL alapképzés tanfolyamon gyakorlati szemszögből közelíthetőek meg az ITIL ajánlásai a magyar és nemzetközi IT szolgáltatási piacon előforduló problémák tárgyalása által.

  • 1
Vissza

ITIL 4

ITIL 4

Az ITIL 4 eszközkészlete lehetővé teszi az IT számára, hogy a felgyorsult világ változásait a korábbiakhoz képest sokkal nagyobb tempóban követhessék le. Az informatikai részleg így nem a fejlődés akadálya, hanem motorja lehet.

ITIL-swirl Logo-large.gif
119 000 Ft
(Bruttó ár: 151 130 Ft)

ITIL 4 Foundation tanfolyam - angol - live online

Kód: ITIL4FA-LO

Az ITIL keretrendszer egy ún. best practice gyűjtemény. Azon bizonyítottan jól működő eljárások gyűjteménye, melyek alkalmazása segíti a szolgáltatót abban, hogy hatékony és jó minőségű IT szolgáltatásokat nyújtson külső vagy belső ügyfelei számára. A 2019 februárjába útnak indult ITIL 4 egy olyan szemléletet ad a korábbi változatokhoz, melyek az "üzelt" és az "IT" integrációját és együttműködését teszik lehetővé. Az ITIL fejlesztői már jó ideje dolgoznak a robotika, a digitális transzformáció korának való megfelelésen. Az ITIL 4 eszközkészlete lehetővé teszi az IT számára, hogy a felgyorsult világ változásait a korábbiakhoz képest sokkal nagyobb tempóban követhessék le. Az informatikai részleg így nem a fejlődés akadálya, hanem motorja lehet.  Az ITIL 4 Foundation tréning az agilis elvekre épülő ITIL működésének alapjait mutatja be. Az elektronikus úton átadott angol nyelvű tananyag tartlamaz egy "pre-reading" részt melyet a képzés előtt célszerű elolvasni. A tréning során helyzetgyakorlatok segítségével lehet megérteni a definíciókat és alapfogalmakat. A tanfolyam elvégzéshez előny az IT szervezetek és szolgáltatások működésének ismerete de nem előfeltétel. Az angol nyelvű tananyag és a szakkifejezések miatt az angol nyelv ismerete szükséges. A tanfolyamon ugyanúgy részt vehet az aki már rendelkezik ITIL v3 vagy korábbi vizsgával de teljesen kezdőként is teljes képet kap az ITIL 4-ről. Első nap:Bevezetés a Szolgáltatás Mendzsmentbe és az ITIL-be IT Szolgáltatás menedzsment a modern világban Mi az ITIL, rövid történelme Az ITIL struktúrája és előnyei A szolgáltatás menedzsment kulcsfogalmai Érték teremtés és érték elősegítés Szervezetek, szolgátatók, felhasználók és további érdekeltek Termékek és szolgáltatások Szolgáltatási kapcsolatok Érték: kimentek, költségek és kockázatok A szolgátatás négy dimenziója Szervezetek és személyek Információ és technológia Partnerek és beszállítók Értékfolyamok és folyamatok Külső tényezők Második nap:Az ITIL szolgáltatási értékrendszere Szolgátatási értékrendszer áttekintése Lehetőség, igény és érték Az ITIL vezérelvei Irányítás/kormányzás Szolgátatási értéklánc Folyamatos fejlesztés Praxisok ITIL Menedzsment praxisok Általános menedzsment praxisok Szolgátatás menedzsment praxisok Technikai menedzsment praxisok Felkészülés a vizsgára Próbavizsga (40 kérdés) Próbavizsga kielemzés

Időtartam:2 nap 16 óra
Nehézségi szint:
  • Kezdő
ITIL-swirl Logo-large.gif
119 000 Ft
(Bruttó ár: 151 130 Ft)

ITIL 4 Foundation tanfolyam - live online

Kód: ITIL4F-LO

Az ITIL keretrendszer egy ún. best practice gyűjtemény. Azon bizonyítottan jól működő eljárások gyűjteménye, melyek alkalmazása segíti a szolgáltatót abban, hogy hatékony és jó minőségű IT szolgáltatásokat nyújtson külső vagy belső ügyfelei számára. A 2019 februárjába útnak indult ITIL 4 egy olyan szemléletet ad a korábbi változatokhoz, melyek az "üzelt" és az "IT" integrációját és együttműködését teszik lehetővé. Az ITIL fejlesztői már jó ideje dolgoznak a robotika, a digitális transzformáció korának való megfelelésen. Az ITIL 4 eszközkészlete lehetővé teszi az IT számára, hogy a felgyorsult világ változásait a korábbiakhoz képest sokkal nagyobb tempóban követhessék le. Az informatikai részleg így nem a fejlődés akadálya, hanem motorja lehet.  Az ITIL 4 Foundation tréning az agilis elvekre épülő ITIL működésének alapjait mutatja be. Az elektronikus úton átadott angol nyelvű tananyag tartlamaz egy "pre-reading" részt melyet a képzés előtt célszerű elolvasni. A tréning során helyzetgyakorlatok segítségével lehet megérteni a definíciókat és alapfogalmakat. A tanfolyam elvégzéshez előny az IT szervezetek és szolgáltatások működésének ismerete de nem előfeltétel. Az angol nyelvű tananyag és a szakkifejezések miatt az angol nyelv ismerete szükséges. A tanfolyamon ugyanúgy részt vehet az aki már rendelkezik ITIL v3 vagy korábbi vizsgával de teljesen kezdőként is teljes képet kap az ITIL 4-ről. Első nap:Bevezetés a Szolgáltatás Mendzsmentbe és az ITIL-be IT Szolgáltatás menedzsment a modern világban Mi az ITIL, rövid történelme Az ITIL struktúrája és előnyei A szolgáltatás menedzsment kulcsfogalmai Érték teremtés és érték elősegítés Szervezetek, szolgátatók, felhasználók és további érdekeltek Termékek és szolgáltatások Szolgáltatási kapcsolatok Érték: kimentek, költségek és kockázatok A szolgátatás négy dimenziója Szervezetek és személyek Információ és technológia Partnerek és beszállítók Értékfolyamok és folyamatok Külső tényezők Második nap:Az ITIL szolgáltatási értékrendszere Szolgátatási értékrendszer áttekintése Lehetőség, igény és érték Az ITIL vezérelvei Irányítás/kormányzás Szolgátatási értéklánc Folyamatos fejlesztés Praxisok ITIL Menedzsment praxisok Általános menedzsment praxisok Szolgátatás menedzsment praxisok Technikai menedzsment praxisok Felkészülés a vizsgára Próbavizsga (40 kérdés) Próbavizsga kielemzés

Időtartam:2 nap 16 óra
Nehézségi szint:
  • Kezdő
ITIL-swirl Logo-large.gif
399 000 Ft
(Bruttó ár: 506 730 Ft)

ITIL 4 Managing Professional vizsga csomag

Kód: ITIL4MPTCSOM

Az ITIL 4 Managing Professional vizsga csomag megrendelése esetén a hallgató kedvezményes áron vehet részt a ITIL 4 Managing Professional Transition tanfolyam-on és teheti le a ITIL Managing Professional Transition (MPT) vizsga-t. A tanfolyam illetve a vizsga részletes leírását a fenti címekre kattintva érhetik el. A tanfolyamot és a vizsgát azoknak ajánljuk, akik a v3 rendszerben min. 17 kredittel rendelkeznek vagy már ITIL Master ill. Expert minősítéssel bírnak. Másik lehetőség az ITIL 4 Foudation vizsga megléte és 15 kredit a v3 rendszerből. ITIL v3 vagy 4 Foundation tanfolyam anyagának ismerete vagy vizsga. A tananyag nyelve angol.

Nehézségi szint:
  • Középhaladó
ITIL-swirl Logo-large.gif
45 000 Ft
(Bruttó ár: 57 150 Ft)

ITIL 4 Foundation e-learning

Kód: ITIL4FEL

This e-learning is the product of ITpreneurs, one of the best accepted courseware providers of ITIL. Their ITIL® (4) Foundation Online “Pro” is based on the exam specifications specified by AXELOS for the ITIL® (4) Foundation certification. The fundamental objective of this course is to help the participants understand the key concepts of service management and ITIL 4 and prepare for the ITIL® (4) Foundation exam. The ITIL® (4) Foundation Online “Pro” provides a rich learning experience through the different styles of learning (visual, reading, and auditory) offered through different learning components. The different components of the course are part of the learning track that targets to provide learning for achieving the certification as well as for understanding how ITIL 4 relates to the work environment.   The core components of the course include the course videos and the self-study guide. The course videos help the participants to learn the relevant concepts through lecture videos and animations. The self-study guide is a comprehensive reading material that include the relevant concepts supported by a case study and additional examples and tips. The case study is based on a fictitious organization, ‘Axle Car Hire’ and focuses on describing how and organization adopts the ITIL 4 guidance through ITIL guiding principles, service value chain, continual improvement model, and ITIL practices. The rich learning experience is supported by additional learning tools such as pre-reading guide, post-reading guide, and a set of quick reference cards. In addition to these core components, the learning track comprises pre-reading guide, post-reading guide, a set of quick reference cards, summary podcast, sample exams, and practice questions. Delivered as a voucher which enables access to the course material for 12 month from purchase.  Nincs, de IT Szolgáltatás Menedzsmentben szerzett gyakorlat előny. A tananyag angol nyelvű. Azon érdeklődőknek ajánljuk, akik szeretnének ITIL 4 Foundation minősítést szerezni és készülnek az ITIL 4 vizsgára. ITIL 4 Foundation - ITpreneurs Pro View Sample Introduction to ITIL 4 Foundation - Pre-Reading Guide  ITIL 4 Foundation Post Reading ITIL4 Foundation_Quick Reference Cards ITIL 4 Foundation Sample Questions ITIL 4 Foundation Course Book ITIL 4 Foundation Course Components

Nehézségi szint:
  • Kezdő
ITIL-swirl Logo-large.gif
320 000 Ft
(Bruttó ár: 406 400 Ft)

ITIL 4 Managing Professional Transition tanfolyam

Kód: ITIL4MPT

2020.03.16-18 és 30-31 (tehát 5 nap de így megosztva) Az ITIL 4 minősítési rendszere jelentősen eltér a v3 rendszerétől. Azon érdeklődők, akik rendelkeznek ITIL v3 rendszerben szerzett min. 17 kredittel vagy legalább ITIL Master minősítéssel, azok az ITIL 4 Managing Professional Transition tanfolyam elvégzésével készülhetnek fel az ITIL MPT vizsgára. A tanfolyam végigmegy a Managing Professional minősítéshez szükséges 4 tanfolyam főbb részein, azok. kb. 40-50%-t tartalmazza. Az egyedi tanfolyamok 2019 Q4-től 2020 Q2-ig egyenként jönnek ki, és ahogy lehetséges illesztjük majd ezeket tanrendünkbe. A tanfolyam az ITIL 4 Managing Professional vizsgára készít fel.  ITIL v3 vagy 4 Foundation tanfolyam anyagának ismerete vagy vizsga. A tananyag nyelve angol. Azon érdeklődőknek ajánljuk, akik rendelkeznek min. 17 kredittel az ITIL v3 rendszerében vagy van ITIL Master vagy Expert vizsgával. A tanfolyam azonban azoknak is érdekes lehet, akik nem szeretnének MP minősítést de érdekli őket egy áttekintés az ITIL 4 ezen részéből és munkájuk során ezt szeretnék hasznosítani. The ITIL 4 Foundation from ITSM Zone is delivered in 6 modules, with 26 short lessons. Module 1: Key Concepts of Service Management Module 2: The Guiding Principles of ITIL Module 3: Service Management and Value Module 4: ITIL Practices Introduction Module 5: ITIL Practices Deep Dive Module 6: Course Recap and Exam Preparation Consolidated Quizzes ITIL Glossary ITIL 4 F Syllabus                ITIL 4 F Module 1 Study Guide  ITIL 4 F Module 2 Study Guide  ITIL 4 F Module 3 Study Guide  ITIL 4 F Module 4 & 5 Study Guide          ITIL 4 F Study Tracker    ITIL 4 F Course Exercises              ITIL 4 F Course Exercises and Solutions ITIL 4 F Sample Paper 1 ITIL 4 F Sample Paper 1 Answers and Rationale ITIL 4 F Sample Exam Paper 2 ITIL 4 F Sample Exam Paper 2 Answers and Rationale

Időtartam:5 nap
Nehézségi szint:
  • Középhaladó
ITIL-swirl Logo-large.gif
245 000 Ft
(Bruttó ár: 311 150 Ft)

ITIL 4 Foundation csomag

Kód: ITIL4FCS

Az ITIL keretrendszer egy ún. best practice gyűjtemény. Azon bizonyítottan jól működő eljárások gyűjteménye, melyek alkalmazása segíti a szolgáltatót abban, hogy hatékony és jó minőségű IT szolgáltatásokat nyújtson külső vagy belső ügyfelei számára. A 2019 februárjába útnak indult ITIL 4 egy olyan szemléletet ad a korábbi változatokhoz, melyek az "üzelt" és az "IT" integrációját és együttműködését teszik lehetővé. Az ITIL fejlesztői már jó ideje dolgoznak a robotika, a digitális transzformáció korának való megfelelésen. Az ITIL 4 eszközkészlete lehetővé teszi az IT számára, hogy a felgyorsult világ változásait a korábbiakhoz képest sokkal nagyobb tempóban követhessék le. Az informatikai részleg így nem a fejlődés akadálya, hanem motorja lehet. Az ITIL 4 Foundation csomag két részből áll: Az ITIL 4 Foundation tanfolyam szimulációval és ITIL Foundation vizsga Az egyes részek pontos leírását a linkre kattintva tekintheti meg. A tanfolyam elvégzéshez előny az IT szervezetek és szolgáltatások működésének ismerete de nem előfeltétel. A tanfolyamon ugyanúgy részt vehet az aki már rendelkezik ITIL v3 vagy korábbi vizsgával de teljesen kezdőként is teljes képet kap az ITIL 4-ről és célja a vizsga letétele. Első nap: Bevezetés a Szolgáltatás Mendezsmentbe és az ITIL-be IT Szolgáltatás menedzsment a modern világban Mi az ITIL, rövid történelme Az ITIL struktúrája és előnyei A szolgáltatás menedzsment kulcsfogalmai Érték teremtés és érték elősegítés Szervezetek, szolgátatók, felhasználók és további érdekeltek Termékek és szolgáltatások Szolgáltatási kapcsolatok Érték: kimentek, költségek és kockázatok A szolgátatás négy dimenziója Szervezetek és személyek Információ és technológia Partnerek és beszállítók Értékfolyamok és folyamatok Külső tényezők Második nap: Az ITIL szolgáltatási értékrendszere Szolgátatási értékrendszer áttekintése Lehetőség, igény és érték Az ITIL vezérelvei Irányítás/kormányzás Szolgátatási értéklánc Folyamatos fejlesztés Praxisok ITIL Menedzsment praxisok Általános menedzsment praxisok Szolgátatás menedzsment praxisok Technikai menedzsment praxisok Felkészülés a vizsgára Próbavizsga (40 kérdés) Próbavizsga kielemzése Harmadik nap MarsLander szimuláció - A MarsLander szimuláció részletes leírását itt találják Negyedik nap ITIL 4 Foundation vizsga (tetszőleges időpontban)

Időtartam:3 nap
Nehézségi szint:
  • Kezdő

Hírlevél feliratkozás

Az Adatvédelmi szabályzatot megértettem és elfogadom, feliratkozom a Számalk hírlevelére.

Tanfolyami naptár