Vissza

ITIL® 4 Digital and ITStrategy

ITIL® 4 Digital and ITStrategy

Kód: ITIL4-DITS
itil-logo-2020-10.jpg
Időtartam:3 nap
238 000 Ft
(Bruttó ár: 302 260 Ft)
Kérdésem van!
Képzési forma
Egyedi igények szerint Nyílt
Képzés nyelve
magyar
Időpontok
2022-05-30 09:00 - 2022-06-01 17:00Várhatóan indul 2022-12-05 09:00 - 2022-12-07 17:00Várhatóan indul
Szabad helyek
Összes hely
- + Jelentkezem

Rövid ismertetés és tájékoztató:

Az ITIL® 4 az informatikai szolgáltatásmenedzsment legátfogóbb keretrendszere. Integrálja a legmodernebb menedzsment- és vezetői módszereket, és rendszerszemléletű útmutatást ad a digitális szolgáltatások üzleti értékteremtéséhez.

Képzésünk az elméleti oktatáson és vizsgára felkészítésen túl a piacon egyedülálló gyakorlatias megközelítést is kínál: ’BringYourOwnCase’ módszerünkkel a résztvevők saját esettanulmányukon dolgoznak, melynek köszönhetően a gyakorlatban azonnal alkalmazható vezetői tudást is szereznek.

A résztvevők a képzésen iránymutatást kapnak az ITIL® 4 meghatározó újdonságainak – mint pl. agilitás, ügyfélélmény-menedzsment, szervezeti változások kezelése, kommunikáció és viselkedéspszichológia – gyakorlatba átültetéséről is, köszönhetően oktatónk széleskörű coaching, tréning- és szervezetfejlesztési tapasztalatainak.

Kinek ajánljuk

A tanfolyam az ITIL® 4 StrategicLeaderképesítés megszerzését célzó programmásodik modulja.Elsősorban azoknak ajánljuk, akik stratégiai szintű felső- és középvezetők vagy leendő vezetők, illetve digitális és IT stratégiák megalkotásában, végrehajtásában közreműködő ügyfélkapcsolati menedzserek, tanácsadók, szakemberek.

  • informatikai vezetők
  • csoportvezetők
  • ügyfélkapcsolati menedzserek
  • szakértők

Előfeltételek

  • ITIL® 4 Foundation képesítéssel rendelkező

Tematika

Digitális és IT stratégia alapfogalmai

digitális technológia; digitális üzlet; digitális szervezet és digitális transzformáció; üzleti modellek; termék- és szolgáltatásmenedzsment; az iparág fennálló rendjének felborítása (diszrupció); VUCA;

Az ITIL® 4 alkalmazásának stratégiai vezetési kérdései

az ITIL® 4 alapelvei; szolgáltatási értékrendszer; a stratégiamenedzsment praxis; a szolgáltatásmenedzsment 4 dimenziója; pénzügyi kérdések;

Kockázatok és lehetőségek

kockázatmenedzsment; lehetőségek kezelése; innovációmenedzsment; kulturális kérdések; digitális transzformációs programok menedzsmentje a jövőképtől a megvalósításig

 

Továbblépési lehetőségek:

  • ITIL® Managing Professional:CreateDeliver and Support; Drive StakeholderValue; HighVelocity IT; Direct, Plan and Improve
  • ITIL® StrategicLeader:Direct, Plan and Improve

Ha erősíteni szeretné az ITIL® 4 sikeres alkalmazásához szükséges szervezeti transzformáció és kultúraváltás megvalósításához szükséges vezetői készségeit, e tanfolyamot követően Management Empowermentképzéseinket ajánljuk figyelmébe.

Hírlevél feliratkozás

Az Adatvédelmi szabályzatot megértettem és elfogadom, feliratkozom a Számalk hírlevelére.

Tanfolyami naptár