Vissza

Konfliktuskezelés

Konfliktuskezelés

Kód: HO_KONF
Időtartam:2 x 0,5 nap (4 óra)
Nehézségi szint:
  • Kezdő
Érdeklődjön
Kérdésem van!
Képzés nyelve
magyar

A képzést online formában, a Zoom rendszer segítségével (ami alkalmas céges meetingek szervezésére és lebonyolítására is) tartjuk meg. Minden képzés elején rövid tájékozatóval és felkészítéssel segítjük a program használatát.

A tréning célja:

  • Hogy megismerje a konfliktusok természetét és lehetőséget kapjon azok konstruktív, nem ösztönös kezelésére. Hogy vezetőként rálásson, hol van helye és mi a módja a vezetői beavatkozásnak és honnan és milyen helyzetekben nincs. Hogyan adjon visszajelzést és hogyan fejezzen ki kritikát úgy, hogy az építő legyen munkatársainak.

Kinek ajánljuk

  • Minden vezetőnek, akit érint és érdekel a konfliktusok nyílt és konstruktív rendezése, akinek fontos csapata kiegyensúlyozott kapcsolattartása, közös munkája. Aki szeretné megérteni, valójában mi is történik egy konfliktusban – így kulcsot kaphat annak rendezéséhez, vezetőként moderálásához.

A képzés végére a résztvevők gyakorlati úton, a tapasztalati tanulás segítségével választ kapnak az alábbi kérdésekre

  • Mit nevezünk konfliktusnak?
  • Hogyan menedzseljem vezetőként a konfliktusokat?
  • Hogyan adjak kritikus visszajelzést konstruktívan?
  • Hogyan hallgassam meg munkatársaimat egy túlfűtött helyzetben?
  • Hogyan vezessek le egy konfliktusbeszélgetést?
  • Milyen fázisban van most a csapatom a csoportfejlődésben?

Áttekintő tematika

  • Konfliktus definíció
  • Konfliktus típusok, a konfliktusok dinamikája
  • Konfliktusok felismerése és megértése
  • TA modell a megoldáshoz
  • A vezető, mint konfliktusmenedzser, moderátor
  • Aktív hallgatás a konfliktusban
  • Kritikus visszajelzést adni
  • Csoportdinamika - a vezető, mint folyamatkísérő

Hírlevél feliratkozás

Az Adatvédelmi szabályzatot megértettem és elfogadom, feliratkozom a Számalk hírlevelére.