Vissza

Az e-mailes tárgyalástechnika beszerzőknek

Az e-mailes tárgyalástechnika beszerzőknek

Kód: BTARGY
E-mailes beszerzési technikák_460x350.jpg
Időtartam:2 x 0,5 nap
74 500 Ft
(Bruttó ár: 94 615 Ft)
Kérdésem van!
Képzési forma
Nyílt
Képzés nyelve
magyar
- + Jelentkezem

Tájékoztatás:

A képzés célja, hogy a résztvevők elsajátítsák a következőket:

  • Hogyan épüljön fel a levél?
  • Mikor és kiket kell bevonni – milyen technikák/jógyakorlatok vannak erre?
  • Taktikai szempontok és befolyásolási módszerek a szöveg megírása során.
  • A megfelelő szóhasználat, és a vizuális eszközök felhasználása.
  • Idegen kifejezések, rövidítések, számok, statisztikák, technikai kifejezések megnyerő használata.

A képzés módszere: A képzés gyakorlatorientált, napi szinten alkalmazható praktikákat ismernek meg a résztvevők. A példák és a feladatok valós beszerzési helyzetekből származnak.

 

Kiknek ajánljuk:

beszerzők (stratégiai, operatív, direkt, indirekt)

 

Tematika:

Felkészülés, e-mailezési szempontok

  • Email vs. telefon: mikor, melyik javasolt? Pro és kontra.
  • Mikor, kiket vonjak be a kommunikációba pro-kontra (cc., bcc., köremail, stb.)?
  • A levelezőrendszerek titkos beállításai, az emailek technológiai lehetőségeinek kihasználása

 

A hatékony, és hatásos email struktúra:

  • Hogyan épüljön fel egy célratörő, és meggyőző email? Megkapó tárgy, informatív törzs, profi aláírás, csatolmányok helyes használata, stb.
  • Idegen kifejezések, rövidítések, számok, statisztikák, technikai kifejezések bölcs használata.
  • Meggyőzési eszközök (vizuális eszközök a figyelem megragadása). Hol helyezzem a kulcs információkat, hogyan strukturáljam az e-mailemet?

 

Levelezési stratégia

  • Taktikai szempontok az email megírása előtt (SMARTER célok, stakeholder menedzsment, beszállítói kapcsolat, stb.)
  • Befolyásolási taktikák írásban (nevesítés, bevonás, tételezzük fel, megkapó szóhasználat, utalások, plénum előtt, stb.)
  • Hogyan mutassuk be magunkat a kollégáknak/beszállítóknak/vezetőségnek? Hogyan építsünk ki pfori és vonzó imidzset magunkról írásban?
  • A vezetők/döntéshozók meggyőzése írásban: a vezetői javaslattételek (prezentációk) profi felépítése. Hogyan adjuk át hatásosan, de tömören a kulcsinformációkat?
  • Az email megfelelő/célnak megfelelő szóhasználata: mikor-, mely kifejezések javasoltak?

 

Gyakorlatok, esettanulmányok a hatásos, és meggyőző beszerzési e-mailek megírására különböző üzleti helyzetekre

  • beszállítói reklamációk
  • árcsökkentési kérés emailen
  • szerződéses tárgyalás
  • …ill. a résztvevők kérése szerint!

Hírlevél feliratkozás

Az Adatvédelmi szabályzatot megértettem és elfogadom, feliratkozom a Számalk hírlevelére.

Tanfolyami naptár