A világ bármely pontjáról elérhető, valós idejű online képzés a világhálón keresztül, melynek keretében a hallgató egy alkalmazás segítségével valós időben látja, hallja, követheti nyomon a tanteremben zajló eseményeket; tanárával és csoporttársaival egy virtuális tanteremben, élő óra keretében találkozik, kérdéseket tehet fel, illetve válaszolhat az oktatónak vagy a többi tanulónak.
Ajánljuk, ha...
térbeli vagy időbeli korlátok miatt nem tud személyesen részt venni a képzésen
fontos, hogy a tananyagot és a feladatokat is bárhol és bármikor elérhesse
az utazás kiiktatásával időt és költséget szeretne megtakarítani
külföldről vagy távoli helyről szeretné a képzést igénybe venni
Az októberi képzést mindkét nap 9:00 és 12:15 között tartjuk.
Tájékoztatás:
A képzés célja, hogy a résztvevők elsajátítsák a következőket:
Hogyan épüljön fel a levél?
Mikor és kiket kell bevonni – milyen technikák/jógyakorlatok vannak erre?
Taktikai szempontok és befolyásolási módszerek a szöveg megírása során.
A megfelelő szóhasználat, és a vizuális eszközök felhasználása.
Idegen kifejezések, rövidítések, számok, statisztikák, technikai kifejezések megnyerő használata.
A képzés módszere: A képzés gyakorlatorientált, napi szinten alkalmazható praktikákat ismernek meg a résztvevők. A példák és a feladatok valós beszerzési helyzetekből származnak.
Email vs. telefon: mikor, melyik javasolt? Pro és kontra.
Mikor, kiket vonjak be a kommunikációba pro-kontra (cc., bcc., köremail, stb.)?
A levelezőrendszerek titkos beállításai, az emailek technológiai lehetőségeinek kihasználása
A hatékony, és hatásos email struktúra:
Hogyan épüljön fel egy célratörő, és meggyőző email? Megkapó tárgy, informatív törzs, profi aláírás, csatolmányok helyes használata, stb.
Idegen kifejezések, rövidítések, számok, statisztikák, technikai kifejezések bölcs használata.
Meggyőzési eszközök (vizuális eszközök a figyelem megragadása). Hol helyezzem a kulcs információkat, hogyan strukturáljam az e-mailemet?
Levelezési stratégia
Taktikai szempontok az email megírása előtt (SMARTER célok, stakeholder menedzsment, beszállítói kapcsolat, stb.)
Befolyásolási taktikák írásban (nevesítés, bevonás, tételezzük fel, megkapó szóhasználat, utalások, plénum előtt, stb.)
Hogyan mutassuk be magunkat a kollégáknak/beszállítóknak/vezetőségnek? Hogyan építsünk ki pfori és vonzó imidzset magunkról írásban?
A vezetők/döntéshozók meggyőzése írásban: a vezetői javaslattételek (prezentációk) profi felépítése. Hogyan adjuk át hatásosan, de tömören a kulcsinformációkat?
Az email megfelelő/célnak megfelelő szóhasználata: mikor-, mely kifejezések javasoltak?
Gyakorlatok, esettanulmányok a hatásos, és meggyőző beszerzési e-mailek megírására különböző üzleti helyzetekre
Ez a weboldal a felhasználói élmény fokozása érdekében sütiket (cookie) használ. Az oldal használatával hozzájárul az adatok elemzéséhez, használatához.