A világ bármely pontjáról elérhető, valós idejű online képzés a világhálón keresztül, melynek keretében a hallgató egy alkalmazás segítségével valós időben látja, hallja, követheti nyomon a tanteremben zajló eseményeket; tanárával és csoporttársaival egy virtuális tanteremben, élő óra keretében találkozik, kérdéseket tehet fel, illetve válaszolhat az oktatónak vagy a többi tanulónak.
Ajánljuk, ha...
térbeli vagy időbeli korlátok miatt nem tud személyesen részt venni a képzésen
fontos, hogy a tananyagot és a feladatokat is bárhol és bármikor elérhesse
az utazás kiiktatásával időt és költséget szeretne megtakarítani
külföldről vagy távoli helyről szeretné a képzést igénybe venni
Napjainkban a közösségi hálózatok komoly jelentősséggel bírnak az emberi kapcsolatok terén.
Míg alig egy évtizede mindössze pár egyetemista számára létezett ez a világ, mára szinte meg is fordult ez az arány és nem is nagyon tudunk mondani olyan embert a környezetünkben, akinek ne lenne legalább egy hozzáférése a manapság ismert, népszerű hálózatok bármelyikéhez.
Egyértelműen kimondható, hogy az eddig megszokott társas kapcsolatok, találkozók teljesen átalakultak és magukkal hozták ennek velejáróját, a virtuális megjelenést és az azonnali információcserét.
A megjelenés, a gyors kommunikáció és közös érdeklődési területek felfedezése mellett viszont tekinthetjük a közösségi médiát egyfajta piactérnek is, ahol a résztvevők, mint potenciális munkavállalók jelennek meg a toborzási terület számára.
A képzés célja, hogy ezen közösségi médiák működését, összefüggéseit bemutatva olyan tudás bírtokába kerüljenek a részvevők, amely segítségével hatékonyabbak lehetnek napi munkájukban és relatíve minimális erőforrások befektetése mellett, széleskörű információkat tudjanak kinyerni a kívánt célszemély kiválasztása során.
A képzés befejeztével a résztvevők
Tisztában lesznek a közösségi médiák működésével, annak szabályaival és kockázataival,
Alkalmazni tudják a kiválasztásban hasznosítható ismereteket és trükköket,
Össze tudják hangolni az egyedi toborzási rendszereiket a közösségi média eszközeivel,
Képesek lesznek az összegyűjtött információk átfogóbb elemzésére
Tematika
A hálózatokról általánosságban
A közösségi hálózatok kialakulása és formálódása
Virtuális megjelenés és privát branding
A népszerűbb közösségi médiák bemutatása
Linkedin
Branded.me
Google+ / Youtube
Facebook
Twitter
Hol és hogyan keressek? (felderítés és háttérmunka a megfelelő médiákban)
„Etikus-e?” – a személyes/vállalati információkezelés kérdései
Külföldi és magyar példák a közösségi média kiválasztásban
Saját céges megjelenés, profil építés hogy ránk találjanak
Oldalunk cookie-kat ("sütiket") használ. Ezen fájlok információkat szolgáltatnak számunkra a felhasználó oldallátogatási szokásairól, de nem tárolnak személyes információkat. Szolgáltatásaink igénybe vételével Ön beleegyezik a cookie-k használatába.