Vissza

Behálózva – kiválasztás a közösségi média eszközeivel

Behálózva – kiválasztás a közösségi média eszközeivel

Kód: KTOB
Behalozva_Training_Hatekonyan_az_irodaban.jpg
Időtartam:1 nap
67 000 Ft
(Bruttó ár: 85 090 Ft)
Kérdésem van!
- + Jelentkezem

Bevezető

  • Napjainkban a közösségi hálózatok komoly jelentősséggel bírnak az emberi kapcsolatok terén.
  • Míg alig egy évtizede mindössze pár egyetemista számára létezett ez a világ, mára szinte meg is fordult ez az arány és nem is nagyon tudunk mondani olyan embert a környezetünkben, akinek ne lenne legalább egy hozzáférése a manapság ismert, népszerű hálózatok bármelyikéhez.
  • Egyértelműen kimondható, hogy az eddig megszokott társas kapcsolatok, találkozók teljesen átalakultak és magukkal hozták ennek velejáróját, a virtuális megjelenést és az azonnali információcserét.
  • A megjelenés, a gyors kommunikáció és közös érdeklődési területek felfedezése mellett viszont tekinthetjük a közösségi médiát egyfajta piactérnek is, ahol a résztvevők, mint potenciális munkavállalók jelennek meg a toborzási terület számára.
  • A képzés célja, hogy ezen közösségi médiák működését, összefüggéseit bemutatva olyan tudás bírtokába kerüljenek a részvevők, amely segítségével hatékonyabbak lehetnek napi munkájukban és relatíve minimális erőforrások befektetése mellett, széleskörű információkat tudjanak kinyerni a kívánt célszemély kiválasztása során.

A képzés befejeztével a résztvevők

  • Tisztában lesznek a közösségi médiák működésével, annak szabályaival és kockázataival,
  • Alkalmazni tudják a kiválasztásban hasznosítható ismereteket és trükköket,
  • Össze tudják hangolni az egyedi toborzási rendszereiket a közösségi média eszközeivel,
  • Képesek lesznek az összegyűjtött információk átfogóbb elemzésére

Tematika

  • A hálózatokról általánosságban
  • A közösségi hálózatok kialakulása és formálódása
  • Virtuális megjelenés és privát branding
  • A népszerűbb közösségi médiák bemutatása
  • Linkedin
  • Branded.me
  • Google+ / Youtube
  • Facebook
  • Twitter
  • Hol és hogyan keressek? (felderítés és háttérmunka a megfelelő médiákban)
  • „Etikus-e?” – a személyes/vállalati információkezelés kérdései
  • Külföldi és magyar példák a közösségi média kiválasztásban
  • Saját céges megjelenés, profil építés hogy ránk találjanak

Hírlevél feliratkozás

Az Adatvédelmi szabályzatot megértettem és elfogadom, feliratkozom a Számalk hírlevelére.