Vissza

Work-life balance

Work-life balance

Kód: HO_WORK
vezetoi_460x350_belso.jpg
Időtartam:2 x 0,5 nap (4 óra)
Nehézségi szint:
  • Kezdő
Érdeklődjön
Kérdésem van!
Képzés nyelve
magyar

A tréning célja:

  • A tréning célja, hogy a megváltozott helyzetben a vezetők képesek legyenek

    • egy stabil, mintaként is szolgáló home-office kultúrát megteremteni úgy, hogy a magánélet se sérüljön,
    • fokozott empátiával fordulni a munkatársaik felé és kezelni a helyzetből adódó frusztrációjukat,
    • tudatos vezetői kommunikációval inspirálni őket,
    • támogatni az embereiket abban, hogy élhető munkaszokásokat alakítsanak ki és jusson idejük önmagukra és a családjukra is,
    • távolról is menedzselni, egyben tartani a csapatot közös rituálék, biztonságos szokások kialakításával, játékos gyakorlatok és motivációs eszközök alkalmazásával.

Kinek ajánljuk

  • Ajánljuk mindazoknak, akik tudatosan szeretnék támogatni a csapatukat a megváltozott körülményekhez való rapid alkalmazkodásban, a munka-magánélet egyensúlyának kialakításában, új és hatékony szokások meggyökereztetésében, a munkatársak megküzdési stratégiáinak fejlesztésében és saját motivációs bázisuk felfedezésében hatékony és empatikus vezetői kommunikáció alkalmazásával.

A képzés végére a résztvevők gyakorlati úton, a tapasztalati tanulás segítségével választ kapnak az alábbi kérdésekre

  • Hogyan alakítsam ki a saját élhető home office kultúrámat?
  • Mire figyeljek a munkatársaimnál? Hogyan mérhetem fel, milyen problémákkal küzdenek?
  • Milyen szokásokat alakítsak ki a home office-ban dolgozó munkatársaimmal?
  • Milyen új normákat kell kialakítanunk annak érdekében, hogy valamennyi emberemnél megvalósuljon a munka-magánélet egyensúlya?
  • Hogyan használjam a csapat megtartó erejét arra, hogy a munkatársaim biztonságban érezzék magukat?

Áttekintő tematika

  • A home office kultúra => mit várhatok el a munkatársaimtól? Mit tudok róluk, hogyan élnek, hogyan dolgoznak otthon az online iskolai oktatással párhuzamosan?
  • Napirend kialakítása – figyelembe véve az egyéni adottságokat (lakás mérete, családtagok, technikai eszközök)
  • Munkamegosztás és nyomonkövetés, szokások és keretek kialakítása, feladatlisták
  • Az azonnali és állandó rendelkezésre állás és a „big brother-feeling” megszüntetése
  • Napi bejelentkezések száma, optimális időtartama, a több szereplős és a one-to-one meetingek aránya
  • Seligman-féle PERMA-modell => hogyan tudjuk home office-ban biztosítani az értelmes munkát, a sikerélményt, a flow-élményt, a pozitív kapcsolatokat? Kinek mi segít ebben?
  • David Allen-féle tevékenységmenedzsment
  • Hogyan kérdezz és beszélgess vezetőként, hogyan biztosíts mindenki számára értő figyelmet?
  • Hogyan menj haza a home office-ból?

Hírlevél feliratkozás

Az Adatvédelmi szabályzatot megértettem és elfogadom, feliratkozom a Számalk hírlevelére.

Tanfolyami naptár