A világ bármely pontjáról elérhető, valós idejű online képzés a világhálón keresztül, melynek keretében a hallgató egy alkalmazás segítségével valós időben látja, hallja, követheti nyomon a tanteremben zajló eseményeket; tanárával és csoporttársaival egy virtuális tanteremben, élő óra keretében találkozik, kérdéseket tehet fel, illetve válaszolhat az oktatónak vagy a többi tanulónak.
Ajánljuk, ha...
térbeli vagy időbeli korlátok miatt nem tud személyesen részt venni a képzésen
fontos, hogy a tananyagot és a feladatokat is bárhol és bármikor elérhesse
az utazás kiiktatásával időt és költséget szeretne megtakarítani
külföldről vagy távoli helyről szeretné a képzést igénybe venni
A tréning célja, hogy a résztvevők felismerjék, milyen fejlődési úton megy végig egy csoport, míg csapat lesz belőle és tudják, hogy ők hol tartanak ebben a folyamatban;
Tudatosítsák, hogy milyen hatással van egy csapat teljesítményére a változás, átalakulás, fluktuáció és vezetőváltás;
Beazonosítsák az 5 csapatromboló viselkedésformát (diszfunkciók), amelyek gátolják a csapat teljesítményét és megtanulják ezeket csapattagként és/vagy vezetőként átformálni;
Feltérképezzék a 8-féle csapatszerepet és azok erősségeit, megnyilvánulási formáit és igényeit a csapatukban annak érdekében, ahogy azokat kiaknázva hatékonyabb együttműködést és nagyobb teljesítményt érjenek el.
Olyan csapatok, ahol 25% feletti a fluktuáció vagy 1 év alatt legalább 3 vezetőváltást éltek meg;
Ahol a vállalatot a közelmúltban átszervezték és a funkciókat újra definiálták.
A program végére a résztvevők képessé válnak
A csapattagok egyéni szerepének megfelelően motiválni és nagyobb teljesítményre ösztönözni a csapatot;
Észrevenni, beazonosítani és hatékonyan kezelni a csapatban megjelenő, teljesítményt és együttműködést romboló diszfunkciós elemeket;
Azonnal hatékonyan reagálni a változásokból, fluktuációból vagy teljesítmény-nyomásból adódó konfliktusokra, pozícióharcokra és normaváltásokra;
Támogatni a csapatukat az elkötelezett, bizalmon alapuló támogató légkör megteremtésében, a normaalkotásban, és a vállalati "Stockholm-szindróma" kezelésében.
Oldalunk cookie-kat ("sütiket") használ. Ezen fájlok információkat szolgáltatnak számunkra a felhasználó oldallátogatási szokásairól, de nem tárolnak személyes információkat. Szolgáltatásaink igénybe vételével Ön beleegyezik a cookie-k használatába.