Vissza

ITIL® 4 Direct, Plan and Improve

ITIL® 4 Direct, Plan and Improve

Kód: ITIL4-DPI
itil-logo-2020-10.jpg
Időtartam:3 nap
238 000 Ft
(Bruttó ár: 302 260 Ft)
Kérdésem van!
Képzési forma
Egyedi igények szerint Nyílt
Képzés nyelve
magyar
Időpontok
2021-11-15 09:00 - 2021-11-17 17:00Várhatóan indul
Szabad helyek
Összes hely
- + Jelentkezem

Rövid ismertetés és tájékoztató:

Az ITIL® 4 az informatikai szolgáltatásmenedzsment legátfogóbb keretrendszere. Integrálja a legmodernebb menedzsment- és vezetői módszereket, és rendszerszemléletű útmutatást ad a digitális szolgáltatások üzleti értékteremtéséhez.Képzésünk az elméleti oktatáson és vizsgára felkészítésen túl a piacon egyedülálló gyakorlatias megközelítést is kínál: 'BringYourOwnCase' módszerünkkel a résztvevők saját esettanulmányukon dolgoznak, melynek köszönhetően a gyakorlatban azonnal alkalmazható vezetői tudást is szereznek.

A résztvevők a képzésen iránymutatást kapnak az ITIL® 4 meghatározó újdonságainak – mint pl. agilitás, ügyfélélmény-menedzsment, szervezeti változások kezelése, kommunikáció és viselkedéspszichológia – gyakorlatba átültetéséről is, köszönhetően oktatónk széleskörű coaching, tréning- és szervezetfejlesztési tapasztalatainak.

 

Kinek ajánljuk

A tanfolyam az ITIL® 4 Managing Professionalés az ITIL 4 StrategicLeader képesítés megszerzését célzó programnakis része. Elsősorban azoknak ajánljuk, akik az IT szolgáltató „parancsnoki hídján” dolgoznak: felső- és középvezetők, leendő vezetők. A képzés emellett mindazoknak hasznos, akiknek munkaköre formális felhatalmazás hiányában is igényli a vezetői képességeket, például érdekeltekkel történő kommunikáció vagy szervezeti változások menedzselése során. Továbbá azok is hasznát veszik, akik vállalati szintű irányításért (governance), megfelelőségért vagy kockázatmenedzsmentért felelnek.

  • informatikai vezetők
  • csoportvezetők
  • ügyfélkapcsolati menedzserek
  • szakértők

 

Előfeltételek

  • ITIL® 4 Foundation képesítéssel rendelkező

Tematika

Vezetés alapfogalmai

irányítás; tervezés; fejlesztés; kockázat; jövőkép és küldetés; stratégiai taktikai és operatív vezetés; szabályzatok, útmutatók és kontrollok

Irányítás, kockázatmenedzsment és megfelelőség (GRC)

kockázatmenedzsment; felelős vállalatirányítás (governance); kontrollokkal kapcsolatos irányelvek

A folyamatos fejlesztés alapelvei és módszerei

az ITIL® folyamatos fejlesztési modellje; felmérések módszertana; fejlesztési célok kitűzése; fejlesztések üzleti indoklása; fejlesztések utánkövetése és értékelése; a folyamatos fejlesztés beépítése a szolgáltatási értékrendszerbe

A szervezeti változáskezelés (OCM) alapelvei és módszerei

szervezeti változáskezelés célja, alapfogalmai; módszerei és eszközei; a hatékony kommunikáció alapelvei és módszerei; a befolyásolás eszközei; interfészek kiépítése az értékláncban

A vezetés alapelvei és módszerei

célok kitűzése; mérőszámok meghatározása; riportolás; értékáramok és praxisok menedzsmentje; vezetői eszközök és módszerek

 

Továbblépési lehetőségek:

  • ITIL® Managing Professional:CreateDeliver and Support; Drive StakeholderValue; HighVelocity IT
  • ITIL® StrategicLeader: Digital and ITStrategy

Ha erősíteni szeretné az ITIL® 4 sikeres alkalmazásához szükséges szervezeti transzformáció és kultúraváltás megvalósításához szükséges vezetői készségeit, e tanfolyamot követően Management Empowermentképzéseinket ajánljuk figyelmébe.

Hírlevél feliratkozás

Az Adatvédelmi szabályzatot megértettem és elfogadom, feliratkozom a Számalk hírlevelére.

Tanfolyami naptár