A világ bármely pontjáról elérhető, valós idejű online képzés a világhálón keresztül, melynek keretében a hallgató egy alkalmazás segítségével valós időben látja, hallja, követheti nyomon a tanteremben zajló eseményeket; tanárával és csoporttársaival egy virtuális tanteremben, élő óra keretében találkozik, kérdéseket tehet fel, illetve válaszolhat az oktatónak vagy a többi tanulónak.
Ajánljuk, ha...
térbeli vagy időbeli korlátok miatt nem tud személyesen részt venni a képzésen
fontos, hogy a tananyagot és a feladatokat is bárhol és bármikor elérhesse
az utazás kiiktatásával időt és költséget szeretne megtakarítani
külföldről vagy távoli helyről szeretné a képzést igénybe venni
This e-learning is the product of ITpreneurs, one of the best accepted courseware providers of ITIL®. Their ITIL® (4) Foundation Online “Pro” is based on the exam specifications specified by AXELOS for the ITIL® (4) Foundation certification. The fundamental objective of this course is to help the participants understand the key concepts of service management and ITIL® 4 and prepare for the ITIL® (4) Foundation exam. The ITIL® (4) Foundation Online “Pro” provides a rich learning experience through the different styles of learning (visual, reading, and auditory) offered through different learning components. The different components of the course are part of the learning track that targets to provide learning for achieving the certification as well as for understanding how ITIL® 4 relates to the work environment.
The core components of the course include the course videos and the self-study guide. The course videos help the participants to learn the relevant concepts through lecture videos and animations. The self-study guide is a comprehensive reading material that include the relevant concepts supported by a case study and additional examples and tips. The case study is based on a fictitious organization, ‘Axle Car Hire’ and focuses on describing how and organization adopts the ITIL 4 guidance through ITIL guiding principles, service value chain, continual improvement model, and ITIL® practices.
The rich learning experience is supported by additional learning tools such as pre-reading guide, post-reading guide, and a set of quick reference cards. In addition to these core components, the learning track comprises pre-reading guide, post-reading guide, a set of quick reference cards, summary podcast, sample exams, and practice questions.
Termékleírás
Delivered as a voucher which enables access to the course material for 12 month from purchase.
Szükséges előképzettség
Nincs, de IT Szolgáltatás Menedzsmentben szerzett gyakorlat előny. A tananyag angol nyelvű.
Kinek ajánljuk
Azon érdeklődőknek ajánljuk, akik szeretnének ITIL® 4 Foundation minősítést szerezni és készülnek az ITIL® 4 vizsgára.
Ez a weboldal a felhasználói élmény fokozása érdekében sütiket (cookie) használ. Az oldal használatával hozzájárul az adatok elemzéséhez, használatához.