Vissza

ITIL® 4 High-velocity IT

ITIL® 4 High-velocity IT

Kód: ITIL4-HVIT
itil-logo-2020-10.jpg
Időtartam:3 nap
238 000 Ft
(Bruttó ár: 302 260 Ft)
Kérdésem van!
Képzési forma
Egyedi igények szerint Nyílt
Képzés nyelve
magyar
Időpontok
2021-10-18 09:00 - 2021-10-20 17:00Várhatóan indul
Szabad helyek
Összes hely
- + Jelentkezem

Rövid ismertetés és tájékoztató:

Az ITIL® 4 az informatikai szolgáltatásmenedzsment legátfogóbb keretrendszere. Integrálja a legmodernebb menedzsment- és vezetői módszereket, és rendszerszemléletű útmutatást ad a digitális szolgáltatások üzleti értékteremtéséhez.

Képzésünk az elméleti oktatáson és vizsgára felkészítésen túl a piacon egyedülálló gyakorlatias megközelítést is kínál: 'BringYourOwnCase' módszerünkkel a résztvevők saját esettanulmányukon dolgoznak, melynek köszönhetően a gyakorlatban azonnal alkalmazható vezetői tudást is szereznek.

A résztvevők a képzésen iránymutatást kapnak az ITIL® 4 meghatározó újdonságainak – mint pl. agilitás, ügyfélélmény-menedzsment, szervezeti változások kezelése, kommunikáció és viselkedéspszichológia – gyakorlatba átültetéséről is, köszönhetően oktatónk széleskörű coaching, tréning- és szervezetfejlesztési tapasztalatainak

Kinek ajánljuk

A tanfolyam az ITIL® 4 Managing Professionalképesítés megszerzését célzó program egyik modulja. A képzés elvégzése mindazoknak hasznos, akik szervezetük digitális transzformációjában vesznek részt, vagy szeretnék a szervezetet képessé tenni arra, hogy gyorsan reagáljon a kiszámíthatatlan külső változásokra. Bemutatjuk az agilitás és a lean menedzsment módszereit és eszközeit, és többek között a virtualizáció és felhő, valamint a tesztelés és üzembe állítás automatizálásának üzleti előnyeit.

  • informatikai vezetők
  • csoportvezetők
  • ügyfélkapcsolati menedzserek
  • szakértők

Előfeltételek

  • ITIL® 4 Foundation képesítéssel rendelkező

Tematika

A digitális vállalat jellemzői

digitális szervezet; digitális transzformáció és digitális termék fogalma; mikor valósítható meg a digitális transzformáció; a digitális transzformáció üzleti céljai; digitális termékéletciklus

Az ITIL nagysebességű IT modellje

a nagysebességű IT hatása a szolgáltatásmenedzsment 4 dimenziójára; a szolgáltatások értékrendszerére, a szolgáltatási értéklánc lépéseire és a digitális termékéletciklusra

A digitális transzformációalapelvei

etika; biztonsági kultúra; lean kultúra; Toyota Kata; szolgáltatásközpontú logika; tervezői gondolkodás; komplex adaptív rendszerek és a Cynefin modell; és ezek hozzájárulása a nagysebességű IT-hoz

Értékteremtés digitális termékekkel

értékteremtő befektetések; gyors fejlesztés; hibatűrő működés; közös értékteremtés; megfelelőség

Továbblépési lehetőségek

  • ITIL® Managing Professional:CreateDeliver and Support; Drive StakeholderValue; Direct, Plan and Improve
  • ITIL® StrategicLeader:Direct, Plan and Improve; Digital and ITStrategy

Ha erősíteni szeretné az ITIL® 4 sikeres alkalmazásához szükséges szervezeti transzformáció és kultúraváltás megvalósításához szükséges vezetői készségeit, e tanfolyamot követően Management Empowerment képzéseinket ajánljuk figyelmébe.

Hírlevél feliratkozás

Az Adatvédelmi szabályzatot megértettem és elfogadom, feliratkozom a Számalk hírlevelére.

Tanfolyami naptár