Vissza

Ügyfélközpontú kommunikáció

Ügyfélközpontú kommunikáció

Kód: UGYFELKOMM
ugyfelkozpontu-kommunikacio.jpg
Időtartam:1 nap
60 000 Ft
(Bruttó ár: 76 200 Ft)
Kérdésem van!
Képzés nyelve
magyar
- + Jelentkezem

A képzés célja

  • A program célja a kihívással teli kommunikációs helyzetek megoldásának fejlesztése, a kommunikációs hatékonyság, az önérvényesítés készségének nagymértékű növelése magabiztos kommunikációs eszközrendszer és stílus elsajátításával, kulcsfontosságú kompetenciák fejlesztésével. A képzésben résztvevő munkatársak új kommunikációs stratégiákkal gazdagodnak, melyeket azonnal képesek használatba venni és alkalmazni.

Módszerek

Egyéni, páros, kiscsoportos, illetve nagycsoportos gyakorlatok váltják egymást a nap során. Ezek mindegyike módszertani szempontból más-más célt szolgál, így áll össze a komplex egész, így épül fel a tréning pszichológiai íve. Ezek között szerepelnek:

  • Interaktív szituációs feladatok
  • Kis- és nagycsoportos témafeldolgozások
  • Csoportos megbeszélések
  • Feladatmegoldások, esettanulmányok
  • Szerepjátékok
  • Kreatív készségfejlesztő gyakorlatok
  • Egyéni munka, teszt, kérdőív kitöltés, önreflexió
  • Csoportos coaching

A képzés részét képezi a DISC módszertan:

A DISC módszertan a viselkedési stílusok feltérképezéséhez ad értelmezési keretet, a mindennapi kommunikáció nyelve, melynek elsajátítása hatékonyabbá teszi a napi munkát, az ügyfelekkel való együttműködést. Kiváló önismereti alapként szolgál és megértést, útbaigazítást ad az ügyfelekhez.

Mit ad a képzés?

A képzés végére a résztvevők gyakorlati úton, a tapasztalati tanulás segítségével választ kapnak az alábbi kérdésekre:

  • Mi jellemzi a viselkedésemet? Hogyan hatok másokra?
  • Hogyan tudom beazonosítani mások viselkedési stílusát?
  • Hogyan tudom javítani az együttműködést, kommunikációt a hozzám hasonló vagy tőlem teljesen eltérő profilú ügyfelekkel, munkatársakkal?
  • Hogyan tehetjük nyílttá, együttműködővé az írásbeli és szóbeli kommunikációt?
  • Hogyan alakítsunk ki konszenzust, érjünk el win-win szituációt?
  • Hogyan oldjunk meg kényelmetlen, nehéz helyzeteket magabiztosabban? (pl. nemet mondás)

Tematika

  • DISC modell alapjai
  • DISC profil – önismeret
  • Hogyan ismerjük fel a különböző viselkedési stílusokat?
  • Hogyan alkalmazkodjunk a stílusokhoz?
  • A meggyőző kommunikáció ismérvei – kivel hogyan kommunikáljunk?
  • Az együttműködő kommunikáció ismérvei – hogyan nyerjük el mások bizalmát, együttműködését?
  • Az asszertivitás alapjai
  • Pozitív, asszertív nyelvezet tudatosítása, negatív nyelvi minták, kommunikációs hibák kiszűrése, átalakítása
  • Jártasság az önkifejezésben, én üzenetek megfogalmazása

Hírlevél feliratkozás

Az Adatvédelmi szabályzatot megértettem és elfogadom, feliratkozom a Számalk hírlevelére.