Vissza

Konfliktuskezelés

Konfliktuskezelés

Kód: HOKONF
munkavallaloi_460x350_belso.jpg
Időtartam:2 x 0,5 nap (4 óra)
Nehézségi szint:
  • Kezdő
45 000 Ft
(Bruttó ár: 57 150 Ft)
Kérdésem van!
Képzés nyelve
magyar
- + Jelentkezem

A tréning célja:

  • A konfliktuskezelés jellemzőinek, eszköztárának és alapelveinek megismerésén keresztül felismerni a saját konfliktus-magatartást. Alapvető készségek fejlesztésével (pl. empátia) elsajátítani a konfliktuskezelés hatékony módjait.

Kinek ajánljuk

  • Ajánljuk mindenkinek, aki szeretné mélyebb összefüggéseiben megérteni konfliktusait és konstruktívan legyőzni azokat. Hasznos lehet a képzés azok számára, akik szívesen fejlesztik alapvető konfliktuskezelési készségeiket, mint pl. saját nézőpont felvállalása,  túlfűtött érzelmek kezelése, empátia, nézőpontváltás stb., hogy ezzel magabiztosabban kezeljék a kihívással teli konfliktushelyzeteket.

A képzés végére a résztvevők választ kapnak az alábbi kérdésekre

  • Hogyan győzzük le konstruktívan a konfliktusokat?
  • Milyen típusú konfliktusok vannak és mi a konfliktusok dinamikája?
  • Hogyan vállaljuk fel a konfliktus tisztázását, hogy ne sértődés legyen belőle?
  • Hogyan fejleszthető az empátia, hogyan tudunk nézőpontot váltani?
  • Milyen konfliktuskezelési stílusok állnak rendelkezésünkre? Mikor melyiket használjuk?

Áttekintő tematika

  • „Konfliktusaim” – erősségek, fejlesztendő területek kijelölése a konfliktuskezelésben
  • Konfliktus definíciója, szintjei
  • Konfliktustípusok és megoldások
  • Konfliktus dinamika
  • Konfliktusbeszélgetések konstruktív kezdeményezése – saját nézőpont felvállalása
  • Konfliktusok megelőzése – ingerültséget kiváltó kifejezések kerülése
  • Érzelmekkel való bánásmód
  • Közléssorompók vs értő figyelem
  • Empátia
  • Nézőpontváltás - konfliktuspartnerrel való azonosulás
  • Konfliktuskezelési stílusok – mikor melyiket használjuk?

 

Hírlevél feliratkozás

Az Adatvédelmi szabályzatot megértettem és elfogadom, feliratkozom a Számalk hírlevelére.