Vissza

Ügyfélközpontú kommunikáció - DISC alapon

A tréning célja

Az ügyfelekhez igazított kommunikációs stílus fejlesztése, melyhez a DISC módszertant vesszük alapul, ami a viselkedési stílusok feltérképezéséhez ad értelmezési keretet, a mindennapi kommunikáció nyelve. Kiváló önismereti alapként szolgál és megértést, útbaigazítást ad másokhoz. A résztvevők saját profiljuk, valamint a DISC módszertan eszköztárának ismeretében képesek felismerni kommunikációs partnerük viselkedési stílusát és tudatos kommunikáció alkalmazásával képesek hidat építeni partnerük felé, üzenetüket a befogadónak címezve átadni, a kívánt eredményt hatékonyan elérni.

 

 

 

 

 

 

 

 

Kód Megnevezés Időtartam: Nettó ár Bruttó ár
HOUGYF Ügyfélközpontú kommunikáció - DISC alapon 1 x 8 tanóra
  • Kezdő
45 000 Ft 57 150 Ft
+ - Kosárba

Hírlevél feliratkozás

Az Adatvédelmi szabályzatot megértettem és elfogadom, feliratkozom a Számalk hírlevelére.