Vissza

Ügyfélközpontú kommunikáció - DISC alapon

Ügyfélközpontú kommunikáció - DISC alapon

Kód: HOUGYF
Időtartam:1 x 8 tanóra
Nehézségi szint:
  • Kezdő
45 000 Ft
(Bruttó ár: 57 150 Ft)
Kérdésem van!
Képzés nyelve
magyar
- + Jelentkezem

A tréning célja:

  • Az ügyfelekhez igazított kommunikációs stílus fejlesztése, melyhez a DISC módszertant vesszük alapul, ami a viselkedési stílusok feltérképezéséhez ad értelmezési keretet, a mindennapi kommunikáció nyelve. Kiváló önismereti alapként szolgál és megértést, útbaigazítást ad másokhoz. A résztvevők saját profiljuk, valamint a DISC módszertan eszköztárának ismeretében képesek felismerni kommunikációs partnerük viselkedési stílusát és tudatos kommunikáció alkalmazásával képesek hidat építeni partnerük felé, üzenetüket a befogadónak címezve átadni, a kívánt eredményt hatékonyan elérni.

Kinek ajánljuk

  • Ajánljuk mindenkinek, aki fejleszteni szeretné azon képességét, hogy hogyan tudja kommunikációjának finomhangolásával hatékonyabban megszólítani az ügyfelet, bizalmat építeni, nehéz helyzeteket kezelni (pl. panaszkezelés).

A képzés végére a résztvevők választ kapnak az alábbi kérdésekre

  • Mi jellemzi a viselkedésemet, kommunikációmat? Hogyan hatok másokra?
  • Hogyan tudom beazonosítani mások viselkedési stílusát?
  • Hogyan tudom javítani a kommunikációt a hozzám hasonló vagy tőlem teljesen eltérő profilú ügyfelekkel?
  • Kivel hogyan tárgyaljunk?
  • Kinek hogyan érveljünk?
  • Ki hogyan kezeli a stresszt, a konfliktusokat?
  • Kit hogyan tudok megnyugtatni, együttműködésre bírni?

Áttekintő tematika


  1. Önismeret
  • DISC: Saját viselkedés stílusunk meghatározása (tesztek segítségével az ösztönös és felvett színdominanciák megismerése) – egyéni profil
  • A modell által azonosított 4 fő viselkedéstípus megismerése:
    • erősségek
    • fejlődési lehetőségek
  • Színes önismeret: mit mutat az egyéni profil?
  1. Mások viselkedési stílusának felismerése
  • A különböző viselkedéstípusok felismerése (verbális, nonverbális jelek)
  • A környezetemben lévők viselkedési stílusának beazonosítása
  1. DISC módszertan alkalmazása
    Hatékony kommunikáció és együttműködés DISC alapon
  • A meggyőző kommunikáció ismérvei – kivel hogyan kommunikáljunk?
  • Kivel hogyan tárgyaljunk? – mit mondjunk, mit ne mondjunk?
  • Érveléstechnika – melyik stílusra mi hat?
  • Konfliktushelyzetek kezelése a színek tükrében
  • Stresszhelyzetek felismerése és kezelése


Hírlevél feliratkozás

Az Adatvédelmi szabályzatot megértettem és elfogadom, feliratkozom a Számalk hírlevelére.