Vizsgák

Tegyen szert hasznosítható tudásra a lehető legmagasabb minőségben Közép-Európa egyik legnagyobb magán-oktatási intézményében, majd tegye próbára újonnan szerzett ismereteit a SZÁMALK Zrt. helyszínén biztosított vizsgáinkon!

  • 1
Vissza

Vizsgainformációk

Kedves Vizsgázóink!

Fontos információk

1. Milyen vizsgákat tehetek le a Számalk Zrt. vizsgaközpontban?

A Számalk Vizsgaközpontban az alábbi szolgáltatók vizsgáit lehet letenni:

  • PearsonVue (pl.: Microsoft, Cisco, Oracle, Avaya, VMware, DELL, CITRIX, CompTia, IBM, HP, NetApp, Juniper stb.)
  • PeopleCert (ITIL Foundation)
  • EXIN

2. Hogyan zajlik a vizsga?

A PearsonVue vizsgák minden esetben számítógép alapúak, vagyis a vizsgázó a vizsga napján, a vizsgateremben levő PC-t használva válaszol a feltett vizsgakérdésekre. A vizsgák angol nyelvűek.

A PeopleCert vizsgák lehetnek papír alapúak vagy online felügyelt számítógépes tesztek. A vizsga nyelve lehet magyar,angol, vagy egyébnyelv is. A papír alapú vizsga esetén a vizsgázó a vizsgateremben egy nyomtatott tesztet tölt ki. A PC alapú vizsga történhet akár otthonról, akár munkahelyről. A technikai feltételekről további információt talál itt (WIN) vagy itt: (MAC).

Az EXIN vizsgákhoz olyan vouchert biztosítunk, amelyik számítógépes formában, angol nyelven, online felügyelt vizsgát tesz lehetővé a vásárlástól számított 12 hónapon belül.

3. Mikor vannak szabad vizsgaidőpontok? Mi a jelentkezési határidő?

Vizsgázóinkat a szabad helyek függvényében munkanapokon tudjuk fogadni. Időpont egyeztetés céljából érdemes legalább 2 héttel korábban érdeklődni. Kérjük, hogy az időpont egyeztetés után a jelentkezési lapot legkésőbb a vizsga megbeszélt időpontja előtt egy héttel küldje el. Sürgős esetben kérjük, keressen minket az alábbi számon: +36 1 491 8974 (munkanapokon 8:30 és 16:00 között).

Felhívjuk figyelmüket, hogy a voucher-t vagy bármilyen kedvezményt csak akkor áll módunkban elfogadni, ha azt a jelentkezéskor előre közlik a jelentkezési lap erre vonatkozó részén!

Utólagos érvényesítésre nincsen lehetőség.

4. Mennyibe kerül a vizsga?

Aktuális árainkról érdeklődjön az exam@szamalk.hu email címen.

5. Milyen módon egyenlíthetem ki a vizsgadíjat?

A vizsgadíj kiegyenlítése átutalással történik:

  • Magánszemélyek számára előre utalással (jelentkezés után díjbekérőt küldünk a vizsgadíjról).
  • Szerződéses ügyfeleink számára egyedi feltételekkel, szerződéssel nem rendelkező ügyfeleinknek pedig előre utalással

A fentiek alapján kérem, vizsgázási szándékát időben jelezze (min. 2 héttel korábban) annak érdekében, hogy a vizsga a kívánt időpontban történhessen meg.

Ha gyártói vizsga voucherrel rendelkezik, akkor kérjük ezt előre jelezze számunkra! A kedvezmény mértéke a gyártótól függ.

6. Hogyan és hol tudok jelentkezni a vizsgára?

Előzetes időpont egyeztetést követően a honlapunkon található jelentkezési lap kitöltésével tud jelentkezni a vizsgára. Időpontegyeztetés e-mailen (exam@szamalk.hu), sürgős esetben pedig telefonon (+36 1 491 8974) lehetséges.

Kérjük, hogy jelentkezéskor olyan telefonszámot és e-mail címet adjon meg, amelyen elérhető és értesíthető esetleges további adatbekérés, illetve egyeztetés céljából (váratlan esemény bekövetkezésekor)!

A jelentkezést minden esetben visszaigazoljuk, majd a regisztrációt hivatalos visszaigazolásban erősítjük meg. A regisztráció a vizsga napját megelőző 24-48 órában történik.

7. Mi az Kliensazonosító (Client ID)?

A Pearson Vue vizsgák esetében egy adott gyártónál először történő vizsgázás előtt a vizsgázó regisztrálásra kerül. A regisztráció során a rendszer automatikusan generál a vizsgázónak egy gyártó specifikus egyedi azonosítót. A vizsgaközpont az egyedi azonosító számok segítségével tartja nyilván a vizsgázókat és a vizsgákat. A kliensazonosító formátuma változó (pl. Cisco ID: CSCO12345678, Microsoft: MS0123456789). Ennek segítségével a vizsgázó a gyártó webes felületén bármikor ellenőrizheti, hogy aktuálisan milyen vizsgákkal és minősítésekkel rendelkezik.

A vizsgákra való jelentkezéskor, kérjük, tüntesse fel az első alkalommal kapott azonosítóját.

8. Mit tegyek, ha nem találom a Kliensazonosító?

Ebben az esetben kérjük, hogy a jelentkezési lapon egyértelműen tüntesse fel, hogy már vizsgázott. Fontos, hogy az első vizsgánál regisztrált adatoknak megfelelően töltse ki a Jelentkezési lapon a Név, Telefonszám, E-mail cím, Cégnév mezőknél.

9. Mikor érkezzek a vizsgára?

Kérjük, hogy legalább 15 perccel a vizsga előtt érkezzen, hogy a szükséges adminisztrációs teendőket el tudjuk végezni.

10. Mit vigyek magammal? Mit használhatok vizsgázás közben?

Kérjük, hozzon magával 2 (két) érvényes személyi azonosítót (személyi igazolvány, jogosítvány, vállalati belépő, bankkártya)! Mindkét személyi azonosítón legyen aláírás, az egyiknek pedig fényképesnek kell lennie. Ezek bemutatása nélkül nem kezdheti meg a vizsgát!

A vizsga pontos felépítéséről (hány kérdésből áll, mennyi idő áll rendelkezésre, vannak-e benne szimulációk, stb.), valamint sikerességi kritériumáról (hány %-tól sikeres) a gyártó pontos információkat közöl a honlapján.

A vizsga ideje alatt segédeszköz, papír alapú vagy elektronikus segédanyag (szótár) nem használható. Vizsgára kizárólag a vizsgaközpont által biztosított törölhető jegyzettáblát, filctollat, ceruzát és egyéb, a szponzor által meghatározott tárgyat vihet be. A vizsgákkal kapcsolatban minden esetben a gyártó honlapján található aktuális információk az irányadók.

11. Mi történik a vizsga után? Azonnal megtudom az eredményemet? Mikor kapom meg a bizonyítványt?

A legtöbb esetben a kiértékelés automatikusan és elektronikusan történik, az eredmény azonnal megjelenik a vizsgagép képernyőjén, majd erről papír alapú igazolást kap a vizsgázó a vizsgaközponttól. Néhány gyártó esetében az eredményről később értesítik a vizsgázót, pl. Teradata, ITIL Foundation, Oracle.

A gyártók általában e-mail értesítést küldenek az eredményről. Papír alapú bizonyítvány jellemzően csak külön díjfizetés ellenében igényelhető.

12. Mit tegyek, ha nem tudok megjelenni a vizsgán vagy módosítani szeretném a jelentkezésemet?

Kérjük, hogy akadályoztatása esetén a lehető leghamarabb írásban jelezze felénk lemondási vagy módosítási szándékát. Vizsgajelentkezésének lemondását vagy módosítását a kezdés napját megelőzően két (2) munkanappal, legkésőbb 15 óráig teheti meg külön díjfizetés nélkül!
A fenti időtartamon belüli értesítés, lemondás vagy módosítás hiányában a teljes vizsgadíj kiszámlázásra kerül.

Amennyiben a vizsgázó betegség miatt nem tud megjelenni az adott időpontban, kérjük a betegség tényéről küldjön számunkra orvosi igazolást. A vizsgát így van módunkban más időpontra tenni. A vizsga lemondása azonban nem lehetséges.

 

További információért keresse munkatársunkat:

Gyenes Fruzsina

Cím: 1138 Budapest, Madarász Viktor u. 47-49. II. ép. / 3. em.

Telefon: +36 (1) 491 8951

E-mail: exam@szamalk.hu

Hírlevél feliratkozás

Az Adatvédelmi szabályzatot megértettem és elfogadom, feliratkozom a Számalk hírlevelére.

Tanfolyami naptár