Vissza

ITIL® 4 Create, Deliver and Support

ITIL® 4 Create, Deliver and Support

Kód: ITIL4-CDS
itil-logo-2020-10.jpg
Időtartam:3 nap
238 000 Ft
(Bruttó ár: 302 260 Ft)
Kérdésem van!
Képzési forma
Egyedi igények szerint Nyílt
Képzés nyelve
magyar
Időpontok
2021-09-06 09:00 - 2021-09-08 17:00Várhatóan indul
Szabad helyek
Összes hely
- + Jelentkezem

Rövid ismertetés és tájékoztató:

Az ITIL® 4 az informatikai szolgáltatásmenedzsment legátfogóbb keretrendszere. Integrálja a legmodernebb menedzsment- és vezetői módszereket, és rendszerszemléletű útmutatást ad a digitális szolgáltatások üzleti értékteremtéséhez.

Képzésünk az elméleti oktatáson és vizsgára felkészítésen túl a piacon egyedülálló gyakorlatias megközelítést is kínál: 'Bring Your Own Case' módszerünkkel a résztvevők saját esettanulmányukon dolgoznak, melynek köszönhetően a gyakorlatban azonnal alkalmazható vezetői tudást is szereznek.

A résztvevők a képzésen iránymutatást kapnak az ITIL® 4 meghatározó újdonságainak – mint pl. agilitás, ügyfélélmény-menedzsment, szervezeti változások kezelése, kommunikáció és viselkedéspszichológia – gyakorlatba átültetéséről is, köszönhetően oktatónk széleskörű coaching, tréning- és szervezetfejlesztési tapasztalatainak

Kinek ajánljuk

akik az IT szolgáltató „gépházában” dolgoznak: a technológia és szolgáltatások napi bevezetését, működtetését és támogatását végzik, mint pl. üzemeltetési vezetők, ügyfélszolgálati menedzserek, ügyféltámogatási szakértők, incidens-, probléma- és szolgáltatáskérés-menedzserek.

  • informatikai vezetők
  • csoportvezetők
  • ügyfélkapcsolati menedzserek
  • szakértők

Előfeltételek

  • ITIL® 4 Foundation képesítéssel rendelkező

 

Tematika

Szolgáltatás-értékáramok (Service Value Streams)

szervezeti struktúrák; szerepek és kompetenciák; erőforrástervezés; technológiai megoldások; mérés és kimutatások

Szervezeti kultúra

csapategyüttműködés; ügyfélközpontúság; pozitív kommunikáció; folyamatos fejlesztés; dolgozói elégedettség

ITIL® 4 praxisok

szolgáltatástervezés; szoftverfejlesztés és -menedzsment; üzembeállítás-menedzsment; kiadásmenedzsment; szolgáltatásellenőrzés és tesztelés; változáskezelés; ügyfélszolgálat; incidensmenedzsment; problémamenedzsment; tudásmenedzsment; szolgáltatásiszint-menedzsment; monitorozás és eseménymenedzsment

Munkaszervezés

hibajegy-kezelés; priorizálás; szállítók kezelése; szolgáltatások integrációja

Továbblépési lehetőségek:

  • ITIL® Managing Professional: Drive Stakeholder Value; High Velocity IT; Direct, Plan and Improve
  • ITIL® Strategic Leader: Direct, Plan and Improve; Digital and IT Strategy

Ha erősíteni szeretné az ITIL® 4 sikeres alkalmazásához szükséges szervezeti transzformáció és kultúraváltás megvalósításához szükséges vezetői készségeit, e tanfolyamot követően Management Empowerment képzéseinket ajánljuk figyelmébe.

Hírlevél feliratkozás

Az Adatvédelmi szabályzatot megértettem és elfogadom, feliratkozom a Számalk hírlevelére.

Tanfolyami naptár