Vissza

ITIL® 4 Drive Stakeholder Value

ITIL® 4 Drive Stakeholder Value

Kód: ITIL4-DSV
itil-logo-2020-10.jpg
Időtartam:3 nap
238 000 Ft
(Bruttó ár: 302 260 Ft)
Kérdésem van!
Képzési forma
Egyedi igények szerint Nyílt
Képzés nyelve
magyar
Időpontok
2021-09-27 09:00 - 2021-09-29 17:00Várhatóan indul
Szabad helyek
Összes hely
- + Jelentkezem

Rövid ismertetés és tájékoztató:

Az ITIL® 4 az informatikai szolgáltatásmenedzsment legátfogóbb keretrendszere. Integrálja a legmodernebb menedzsment- és vezetői módszereket, és rendszerszemléletű útmutatást ad a digitális szolgáltatások üzleti értékteremtéséhez.

Képzésünk az elméleti oktatáson és vizsgára felkészítésen túl a piacon egyedülálló gyakorlatias megközelítést is kínál: ’BringYourOwnCase’ módszerünkkel a résztvevők saját esettanulmányukon dolgoznak, melynek köszönhetően a gyakorlatban azonnal alkalmazható vezetői tudást is szereznek.

A résztvevők a képzésen iránymutatást kapnak az ITIL® 4 meghatározó újdonságainak – mint pl. agilitás, ügyfélélmény-menedzsment, szervezeti változások kezelése, kommunikáció és viselkedéspszichológia – gyakorlatba átültetéséről is, köszönhetően oktatónk széleskörű coaching, tréning- és szervezetfejlesztési tapasztalatainak

 

Kinek ajánljuk

A tanfolyam az ITIL® 4 Managing Professionalképesítés megszerzését célzó program egyik modulja. Elsősorban azoknak ajánljuk, akik szolgáltatások marketingjéért, értékesítéséért, és az ügyfelekkelvalamint más érdekeltekkel történő együttműködésért felelősek, mint pl. ügyfélkapcsolati és ügyfélszolgálati menedzserek, értékesítők, szolgáltatásiszint-menedzserek, szolgáltatásmenedzserek, tranzíciós menedzserek, beszerzők és partnermenedzserek.

  • informatikai vezetők
  • csoportvezetők
  • ügyfélkapcsolati menedzserek
  • szakértők

Előfeltételek

  • ITIL® 4 Foundation képesítéssel rendelkező

Tematika

Ügyfélút (CustomerJourney) feltérképezése és fejlesztése

ügyfélút fogalma; feltérképezése; tervezése és fejlesztése

Szolgáltatásmarketing

piacok jellemzői; marketing alapfogalmak; ügyféligények elemzése; szolgáltatók pozícionálása

Kapcsolattartás az érdekeltekkel

szervezeti kapcsolatok szintjei; kapcsolatok fejlesztése és elmélyítése; együttműködő kommunikáció technikái; szállítók kezelése; igények elemzése és befolyásolása; tárgyalás; szolgáltatási szintek menedzselése

Együttműködés ügyfelekkel

tranzíciómenedzsment; jogosultságok kezelése; ügyfelek és felhasználók képességeinek fejlesztése; ügyfelek lojalitásának fokozása; ügyfélszolgálat működtetése; közös értékteremtés; visszajelzések kezelése; szolgáltatói attitűd kialakítása és erősítése; a szolgáltatás értékének realizálása és mérése; elszámolás és számlázás

Továbblépési lehetőségek:

  • ITIL® Managing Professional:CreateDeliver and Support; HighVelocity IT; Direct, Plan and Improve
  • ITIL® StrategicLeader:Direct, Plan and Improve; Digital and ITStrategy

Ha erősíteni szeretné az ITIL® 4 sikeres alkalmazásához szükséges szervezeti transzformáció és kultúraváltás megvalósításához szükséges vezetői készségeit, e tanfolyamot követően Management Empowerment képzéseinket ajánljuk figyelmébe.

Hírlevél feliratkozás

Az Adatvédelmi szabályzatot megértettem és elfogadom, feliratkozom a Számalk hírlevelére.

Tanfolyami naptár