Számalk Oktatási és Informatikai Zrt.
Cím: 1119 Budapest, Fejér Lipót u. 70.
E-mail: training##kukac##szamalk.hu
Telefon: +36 1 491 8974
Azon vezetők, csoportvezetők számára, akik alapvető ismereteket szereztek az ITIL keretrendszerre és annak használatára vonatkozóan. Céljuk a szervezeten belüli az IT szolgáltatás menedzsment minőségi javítása és fejlesztése.
Azon informatikai szakemberek részére akik a szervezeten belül már napi szinten gyakorlatban is használják az ITIL alapelveket és folyamatokat, ám további ismereteket kívánnak szerezni a teljes keretrendszerről, - ezáltal megértve más területek munkáját - sikeresen részt vehetnek a folyamatos szolgáltatás fejlesztés folyamatában.
Szolgáltatás-menedzsment a gyakorlatban (szolgáltatás-koncepció)
Az ITIL szolgáltatás életciklus (célok, hatáskör, üzleti értékteremtés)
Általános fogalmak és meghatározások (kulcs terminológiák és koncepció)
Alapelvek és modellek (szolgáltatási modellek, SS, SD, CSI)
Az ITIL folyamatai (fő és mellékfolyamatok célja és kapcsolódása)
Az ITIL funkciók (szervezeti struktúrák szerepei és célkitűzései)
Szerepkörök és felelősségek (kulcsfontosságú szerepkörök és felelősségeik - RACI)
Technológiai és architektúra (szolgáltatás automatizálás és előnyei)