Vissza

Ügyfélközpontú kommunikáció

ugyfelkozpontu-kommunikacio.jpg

A képzés célja:

A program célja a kihívással teli kommunikációs helyzetek megoldásának fejlesztése, a kommunikációs hatékonyság, az önérvényesítés készségének nagymértékű növelése magabiztos kommunikációs eszközrendszer és stílus elsajátításával, kulcsfontosságú kompetenciák fejlesztésével. A képzésben résztvevő munkatársak új kommunikációs stratégiákkal gazdagodnak, melyeket azonnal képesek használatba venni és alkalmazni.

Kód Megnevezés Időtartam: Nettó ár Bruttó ár
UGYFELKOMM Ügyfélközpontú kommunikáció 1 nap 60 000 Ft 76 200 Ft
+ - Kosárba

Hírlevél feliratkozás

Az Adatvédelmi szabályzatot megértettem és elfogadom, feliratkozom a Számalk hírlevelére.

Tanfolyami naptár